keksiikö joku mitä tämä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja Maijalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja Maijalle

Vieras
Noin viikon ajan virtsa alkanut haista oudolle.. sellaiselle hieman sillille tms. Ei samalle kuin virtsatientulehduksissa joita mulla on ollut _useita_ elämäni aikana.
Alavatsa pistelee välillä toispuoleisesti. Pissatessa ei kirvele kuten mulla aina jos on vähääkään tulehdusta.
Valkovuoto tulee mielestäni tavallista enemmän ja pikkarit joutuu vaihtamaan kaksi kertaa päivässä.
Olen raskaana 28 viikolla.
Kävin terveyskeskuksessa tänään ja ei sanottu mitään näihin oireisiin. Paitsi että voisi olla liian vähästä juomisesta. Juon vettä noin pari litraa päivässä.

Mietin voisiko hiiva aiheuttaa tällaista?

Meinaatko siis tulehduksella virtsatientulehdusta vai emätintulehdusta? Miksiköhän alapäähän ei muuten tule pahaa hajua, vain virtsa käryää hetken kun sitä alkaa tulla?

On myös tosi tiheästi pissahätä..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24541326:
Eikö ne mitään kokeita halunneet ottaa? :O

Hiivakin voi tehdä, mutta tulehduksetkin pitäis kai tarkistaa. Ja hoitaa se hiiva/tulehdus jos jotain sellaista on.

Ei halunnut.. Kun musta viime viikolla otettiin virtsatesti joka oli puhdas kun olin supistuksien vuoksi sairaalassa käymässä. Siellä otettiin myös tulehduksista jotain testejä samalla. Tuntuu että sen reissun jälkeen alkoi tämä.. :(

Lisäksi eilen oli tosi huono olo.

[QUOTE="Maija";24541353]Ei halunnut.. Kun musta viime viikolla otettiin virtsatesti joka oli puhdas kun olin supistuksien vuoksi sairaalassa käymässä. Siellä otettiin myös tulehduksista jotain testejä samalla. Tuntuu että sen reissun jälkeen alkoi tämä.. :(

Lisäksi eilen oli tosi huono olo.[/QUOTE]

No se oli viime viikolla se...... jos on jokin vti tulehdus vaikka , niin yleensä edellisenä päivänä on vielä ollut terve :D
Pyydä kokeet, sanot että on oireita.

Yhteistyössä