D
doralee
Vieras
Välillämme ei ole koskaan ollut riitaa. Olen suhtautunut siskoon arvostavasti ja koittanut ystävystyäkin, mutta olen huomannut, että sisko ei halua kertoa itsestään oikein mitään "henk.koht", joten yhtävystyminen on jäänyt siihen. No koska sisko on kuitenkin lapsemme kummi, niin nähdään melko usein. Mua vaivaa tuon siskon puheet. Todella usein hän sanoo minulle kun veli ei ole läsnä esim., että veljensä on hänelle rakkain ihminen, hän on aina veljensä puolella tuli mitä tuli.. esim. fb:ssa mulla oli kuva miehestäni, niin siskonsa oli laittanut sydämen kommentiksi veljensä kuvaan mun kuva-albumiin. Sisko on perheetön, 35v.
Kerran sisko piti mulle puheen, kuinka mulla on melkein täydellinen mies jne.. Minusta tuo sisko ei ole sanonut mitään hyvää/kohteliasta.
Mistä tuo käytös voi johtua? Vai käyttäytyykö siskot yleensä näin veljensä vaimoa kohtaaN?
Kerran sisko piti mulle puheen, kuinka mulla on melkein täydellinen mies jne.. Minusta tuo sisko ei ole sanonut mitään hyvää/kohteliasta.
Mistä tuo käytös voi johtua? Vai käyttäytyykö siskot yleensä näin veljensä vaimoa kohtaaN?