Keittiöön uusi lattiamateriaali?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remppaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos päätyy laminaattiin, joka kyllä hyvä, kannattaa olla pudottamatta mitään teräväkulmaista/terävää lattialle... Siskolla kiva reikä lattiassa, kun leipäveitsi putosi kädestä! Muutoinhan laminaatti kestää hienosti lapset ja koirankynnet yms... Helppo ja huoleton!

Meillä oli edellisessä asunnossa laattalattia ja en ikinä enää sellaista halua. Ensinnäkin kaikki lasiset mitä siihen putoaa menee rikki. Toiseksi koko ajan pelkäsin et lapsemme kaatuvat siihen kun juoksentelevat keittiössä. Tuttavan laps 2.v kaatui keittiön laattalattialla ja sai niin pahan päävamman et joutui olemaan sairaalassa kauan ja sairaalassa olivat sanoneet et jos myöhemmällä iällä ilmenee jotain erikoista kehityksessä. Kannattaa silloin tutkia johtuuko tuosta kaatumisesta.
Itse tykkään laminaatista ja parketista. Enemmän laminaatista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamix2:
Meillä oli edellisessä asunnossa laattalattia ja en ikinä enää sellaista halua. Ensinnäkin kaikki lasiset mitä siihen putoaa menee rikki. Toiseksi koko ajan pelkäsin et lapsemme kaatuvat siihen kun juoksentelevat keittiössä. Tuttavan laps 2.v kaatui keittiön laattalattialla ja sai niin pahan päävamman et joutui olemaan sairaalassa kauan ja sairaalassa olivat sanoneet et jos myöhemmällä iällä ilmenee jotain erikoista kehityksessä. Kannattaa silloin tutkia johtuuko tuosta kaatumisesta.
Itse tykkään laminaatista ja parketista. Enemmän laminaatista :)

Olet oikeassa. Tätä minäkin olen kyllä pelännyt, etenkin eteisessä, missä portaat. Niinkään en astioita varjele, mutta kaatuessa on kyllä kovempi kuin laminaatti olisi... On kyllä hankala ja pitkäkestoinen päätös...

Meille tulee muovilattia koko kämppään, kunhan saadaan remppa alulle. Kuoseina löytyy laudasta ja laatasta vaikka siihen laminaatin näköseen lattiaan. Helppo pestä, pehmeä ja lämmin jalalle ja kestää vettä ja kulutusta :) Helppo vaihtaa myöhemmin jos tulee tarve kun tekee kelluvan lattian.

Yhteistyössä