Keittiönoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja never been black
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

never been black

Vieras
Sait moitteita eräänä iltana viisudestasi, asia jäi vaivaamaan niin että piti lukea vanhoja viestejäsi. Niissä oli sen verran perää että ihan ystävälliseen (ja uteliaaseen!)sävyyn kysynkin että miksi pidät moista haloota auttamisesta? Olen itsekin vuosia auttanut vähäosaisia, mutta en tunne tarvetta mainostaa sitä missään. Miksi et voi vain..auttaa? Tämän olisi voinut tietysti kysyä yynäkin mutta en tämän takia rekkaudu.

Alkuperäinen kirjoittaja never been black:
Sait moitteita eräänä iltana viisudestasi, asia jäi vaivaamaan niin että piti lukea vanhoja viestejäsi. Niissä oli sen verran perää että ihan ystävälliseen (ja uteliaaseen!)sävyyn kysynkin että miksi pidät moista haloota auttamisesta? Olen itsekin vuosia auttanut vähäosaisia, mutta en tunne tarvetta mainostaa sitä missään. Miksi et voi vain..auttaa? Tämän olisi voinut tietysti kysyä yynäkin mutta en tämän takia rekkaudu.

Voi Jeesus, justiinhan "mainostit". Ja Keittiönoita mitään mainosta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja never been black:

Voi Jeesus, justiinhan "mainostit". Ja Keittiönoita mitään mainosta...

No niimpä, ihan oma otsikko aiheesta. Jos ei tuo ole mainostamista, niin mikäs sitten?

Mä en kyllä ole kovinkaan monessa kirjoituksessani kertonut auttamisjutuista yhtään mitään. Sen sijaan tuo HYVÄ SYDÄN -avaus pyörii - ja niin sen on tarkoituskin pyöriä - etusivulla useinkin. Ei minua vaan kerhoa "mainostaakseen". Kerho en suinkaan ole minä, olen vain sen perustaja. Kerho on yli 100 muuta ihmistä. Mä pyrin mainostamaan tarpeen mukaan tuota kerhoa myös muissa ketjuissa.

No viime yönä kerroin siitä, kuinka olin tehnyt pienen hyvän teon toiselle ja nyt sain sen monin verroin takaisin. Kyse ei ollut mistään vähävaraisen auttamisesta vaan ihan simppelisti siitä, että lahjoittelin tuossa kesän aikana nyt jo isojen lasteni tarpeettomia tavaroita - kuten kirjoja ja leluja - pois.

Minusta toisista välittäminen on tässä nykyisessä kylmässä ja itsekeskeisessä maailmassa asia, josta voi välillä muita muistuttaakin. Ei se niiin vaikeaa pitäisi kenellekään olla vaihtaa syyttävää sormeaan auttavaksi kädeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en kyllä ole kovinkaan monessa kirjoituksessani kertonut auttamisjutuista yhtään mitään. Sen sijaan tuo HYVÄ SYDÄN -avaus pyörii - ja niin sen on tarkoituskin pyöriä - etusivulla useinkin. Ei minua vaan kerhoa "mainostaakseen". Kerho en suinkaan ole minä, olen vain sen perustaja. Kerho on yli 100 muuta ihmistä. Mä pyrin mainostamaan tarpeen mukaan tuota kerhoa myös muissa ketjuissa.

No viime yönä kerroin siitä, kuinka olin tehnyt pienen hyvän teon toiselle ja nyt sain sen monin verroin takaisin. Kyse ei ollut mistään vähävaraisen auttamisesta vaan ihan simppelisti siitä, että lahjoittelin tuossa kesän aikana nyt jo isojen lasteni tarpeettomia tavaroita - kuten kirjoja ja leluja - pois.

Minusta toisista välittäminen on tässä nykyisessä kylmässä ja itsekeskeisessä maailmassa asia, josta voi välillä muita muistuttaakin. Ei se niiin vaikeaa pitäisi kenellekään olla vaihtaa syyttävää sormeaan auttavaksi kädeksi.

aamen :flower: minen oo kyl kertaakaan ajatellut et täällä kukaan mainostais omaa auttamistaan.. en vissiin osaa katsoa siltä kantilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Kyllä saa olla kiitollinen että vielä tässä maassa on auttavia ihmisiä.
Nostan keittiönoidalle todellakin hattua,hän on aivan ihana ja todella upea ihminen.
Te jotka ette osaa kun mollata,olkaa mieluummin hiljaa.

Vastaan tähän ap harmaana, jottei tunnu sinusta kehumiselta.
Ilman Keittiönoidan "mainostamista" olisi minultakin mennyt koko Hyvä Sydän-kerho ohi, sen verran harvoin käyn täällä palstalla juttuja seuraamassa. Nyt se sattui silmääni, liityin yhdeksi jäseneksi ja sain autettua montaa äitiä lapsineen. Ne rahat olisivat meillä todennäköisesti menneet ihan "turhuuteen", ulkona syömiseen etc.

Sen sijaan mietimme lasten kanssa mitä paketteihin laitamme, otimme selvää postimaksuista ja mietimme, mitä jätämme ostamatta/tekemättä, jotta postimaksut saadaan kasaan. Hyvin opettavaista mielestäni =)