O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24272210:Vastaus kysymykseesi on, että ei ole eikä tuleJälkimmäinen korkeintaan sitten, kun olen eläkkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24272271:Täytän parin kuukauden päästä 50.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24272637:Kiitos tarjouksesta, mutta mun tulevaisuuden suunnitelmiini ei kuulu asua yhtään kenenkään kanssaKunhan tuon kuopuksenkin saan maailmalle, alan nauttia vapaudestani. Mä olen jo neljännesvuosisadan ajan joutunut ottamaan huomioon muitakin ihmisiä (= lapseni) ja nyt kun mulla ei ole enää koiraakaan, voin mennä ja tulla miten haluan. Jos haluan lähteä lauantaina vaikkapa Riikaan, voin tehdä sen. Ja voin tulla takaisin kotiin sitten, kun olen kyllästynyt olemaan Riikassa. Jos päätän myydä asuntoni ja muuttaa Honoluluun, voin tehdä sen. Jos päätän laittaa asuntoni vuokralle ja muuttaa jonnekin Lapin erämaamökkiin, voin tehdä sen. Seuraavat 15 vuotta aion elää nauttien tästä vapaudesta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24272843:Mutta miksi ottaisi kokonaisen lehmän, jos haluaa vain litran maitoa? :xmas:
Mies nyt ei kuitenkaan ole sama asia kun lapset. Kyllä sitä voi miehenkin kanssa olla "vapaa"
Äitini sai minut ja veljeni maailmalle ja rakastui mieheen sitten 15 vuoden miestauon jälkeen. Nyt hän on onnellisempi kun koskaan.
Hän antoi kaikkensa meille lapsille eikä reissannut kun korkeintaan korkeasaareen meitä viedäkseen. Nykyään hän on ties missä tämän uuden miehen kanssa, kreikassa, intiassa missälieMikä parhainta niin mies maksaa reissut tai ainakin suuren osan niistä
![]()
Nimenomaan sitoutumista. Ei voi tuosta noin vaan muuttaa suunnitelmiaan ja jäädäkin alunperin parin viikon mittaiseksi tarkoitetulta työmatkaltaan pariksi kolmeksi kuukaudeksi jonnekin Atlantin taakse ja ilmoittaa siitä vain Facebookissa seinälläänJoo mun mielestä mies kanssa sitoo erillä tavalla kuin lapsi..
Lasta hoitaa mielellään ja silti nauttii siitä pienestä pallosta jalassa,
mieheen sitoutuminen on taas sellaista ahdistavaa sitoutumista ja joka ikinen pikku kyläreissukin pitää suunnitella jne.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24273138:Valion laktoositonta kevyttä tai rasvatonta.