Keittiönoita,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24272348]mä kokkaisin sulle kaikki herkkuja.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Kiitos tarjouksesta, mutta mun tulevaisuuden suunnitelmiini ei kuulu asua yhtään kenenkään kanssa :D Kunhan tuon kuopuksenkin saan maailmalle, alan nauttia vapaudestani. Mä olen jo neljännesvuosisadan ajan joutunut ottamaan huomioon muitakin ihmisiä (= lapseni) ja nyt kun mulla ei ole enää koiraakaan, voin mennä ja tulla miten haluan. Jos haluan lähteä lauantaina vaikkapa Riikaan, voin tehdä sen. Ja voin tulla takaisin kotiin sitten, kun olen kyllästynyt olemaan Riikassa. Jos päätän myydä asuntoni ja muuttaa Honoluluun, voin tehdä sen. Jos päätän laittaa asuntoni vuokralle ja muuttaa jonnekin Lapin erämaamökkiin, voin tehdä sen. Seuraavat 15 vuotta aion elää nauttien tästä vapaudesta :)

saat mennä ja tulla niinku haluat + teen sulle ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24272637:
Kiitos tarjouksesta, mutta mun tulevaisuuden suunnitelmiini ei kuulu asua yhtään kenenkään kanssa :D Kunhan tuon kuopuksenkin saan maailmalle, alan nauttia vapaudestani. Mä olen jo neljännesvuosisadan ajan joutunut ottamaan huomioon muitakin ihmisiä (= lapseni) ja nyt kun mulla ei ole enää koiraakaan, voin mennä ja tulla miten haluan. Jos haluan lähteä lauantaina vaikkapa Riikaan, voin tehdä sen. Ja voin tulla takaisin kotiin sitten, kun olen kyllästynyt olemaan Riikassa. Jos päätän myydä asuntoni ja muuttaa Honoluluun, voin tehdä sen. Jos päätän laittaa asuntoni vuokralle ja muuttaa jonnekin Lapin erämaamökkiin, voin tehdä sen. Seuraavat 15 vuotta aion elää nauttien tästä vapaudesta :)

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="vieras";24272763]Vaikka Keittiksellä ei ole miestä, niin hän haluaa kuitenkin miestä.[/QUOTE]
Mutta miksi ottaisi kokonaisen lehmän, jos haluaa vain litran maitoa? :xmas:

Mies nyt ei kuitenkaan ole sama asia kun lapset. Kyllä sitä voi miehenkin kanssa olla "vapaa"
Äitini sai minut ja veljeni maailmalle ja rakastui mieheen sitten 15 vuoden miestauon jälkeen. Nyt hän on onnellisempi kun koskaan.
Hän antoi kaikkensa meille lapsille eikä reissannut kun korkeintaan korkeasaareen meitä viedäkseen. Nykyään hän on ties missä tämän uuden miehen kanssa, kreikassa, intiassa missälie :) Mikä parhainta niin mies maksaa reissut tai ainakin suuren osan niistä :D

Mun mielestä taas mies on suurempi "rasite" kuin lapset. Lapsille jos hommaa lapsenvahdin, on vapaa menemään. Lapsenvahdin kanssa on toki aina sovittava, milloin aikoo palata takaisin. Mutta harvassa taitaa olla ne miehet, jotka ihan oikeasti eivät mitään kysele ja takaisin voi tulla viikon, vuoden tai 10 vuoden kuluttua. Matkaseuraksi en miestä tarvitse, matkaseuraa saan kyllä aina ystävistäni ja läheisistänikin. Myöskään maksajaksi en miestä tarvitse, maksaisin matkani joka tapauksessa itse, vaikka mies olisi millainen Roope Ankka tahansa. Haluan myös matkustaa yksinkin, koska sitä harvinaisuutta en ole kokenut kuin työmatkoilla kotimaassa. Mulla on maailmalla paljon ystäviä, joita haluan käydä tapaamassa enkä halua raahata jotain heille tuntematonta ihmistä mukanani. Yksin kun menen, ei tarvitse kenenkään kanssa neuvotella, käännytäänkö seuraavasta risteyksestä oikealle vai vasemmalle :)

Joo mun mielestä mies kanssa sitoo erillä tavalla kuin lapsi..
Lasta hoitaa mielellään ja silti nauttii siitä pienestä pallosta jalassa,
mieheen sitoutuminen on taas sellaista ahdistavaa sitoutumista ja joka ikinen pikku kyläreissukin pitää suunnitella jne. :D

Joo mun mielestä mies kanssa sitoo erillä tavalla kuin lapsi..
Lasta hoitaa mielellään ja silti nauttii siitä pienestä pallosta jalassa,
mieheen sitoutuminen on taas sellaista ahdistavaa sitoutumista ja joka ikinen pikku kyläreissukin pitää suunnitella jne. :D
Nimenomaan sitoutumista. Ei voi tuosta noin vaan muuttaa suunnitelmiaan ja jäädäkin alunperin parin viikon mittaiseksi tarkoitetulta työmatkaltaan pariksi kolmeksi kuukaudeksi jonnekin Atlantin taakse ja ilmoittaa siitä vain Facebookissa seinällään :D