Keittiönoita sanoo tuolla yhdessä ketjussa jättävänsä lapsensa yksin kotiin, kun lähtee kaljalle!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Et tiedä missä toinen lapsesi on? :'( :|

Mutta siis sori tuo lyhytkasvuisuus-juttu. :ashamed:
Mä en tiedä, missä mun esikoinen on :'( Mutta 11,5 tunnin päästä sen on parasta olla Helsinki-Vantaalla, jos mielii siihen Tokioon lähtevään Finnairin koneeseen.

Ja se lyhytkasvuisuusjuttu oli pelkästään hauska ja varsin osuva :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Ihan Suomessa asutaan. Kuopuksella loppui kesäduuniblues ja viettää nyt kesälomaa. Iltapalaa se kyselee silloin, kun mä nousen ylös. Joten ihan outo elämäntyyli.
Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Kamalaa :(

Keittiönoita
Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Meinaatko, että on masentunutkin vielä? :eek: Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*

vieras
Meinaatko, että on masentunutkin vielä? :eek: Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*
No juuri kirjoitit että on kesäduuniblues.

piiku
Alkuperäinen kirjoittaja jestas:
Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
Pärkeles,nyt iski tenkkapoo..Mitäs helevattua mä nyt teen, kun mulla on poikia 3 ja 2 niistä jo asuu omillaan?!
Siis ne tarvii mua AINA!?!?
Mihin mä meen, kenen luo muutan?!?
Pitääkö mun ostaa kartano,ja vaatia vanhimpia poikia muuttaan perheineen mun luo?!?
Kun ne TARVII mua AINA!!

!
Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
joo,joo, ei saa jättää,ainakaan jos asuu porvoossa mutta kerrottakoon että 17 vuotiaana ei kukaan enää huolehtinut minusta.
minulla oli lapsikin josta huolehdin.
aatelkaa ny.

Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Ihan Suomessa asutaan. Kuopuksella loppui kesäduuniblues ja viettää nyt kesälomaa. Iltapalaa se kyselee silloin, kun mä nousen ylös. Joten ihan outo elämäntyyli.
Tää vieras on kyllä nyt kännissä.Ei onnistu nuo kirjoitushommat,ei millään.
Pittäiskö jonkun puuttua asiaan?Onkohan sillä lapsia?
Ekan kerran elämässäni jaksoin lukea koko ketjun :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja piiku:
Pärkeles,nyt iski tenkkapoo..Mitäs helevattua mä nyt teen, kun mulla on poikia 3 ja 2 niistä jo asuu omillaan?!
Siis ne tarvii mua AINA!?!?
Mihin mä meen, kenen luo muutan?!?
Pitääkö mun ostaa kartano,ja vaatia vanhimpia poikia muuttaan perheineen mun luo?!?Kun ne TARVII mua AINA!!
Ehtottomasti :) Tuo jestas-nikkinen varmaan tahtoo lahjottaa sen sulle :) ettei vaan poijjat saa traumoja OMAN ELÄMÄNSÄ ELÄMISESTÄ :saint:

:)
Alkuperäinen kirjoittaja !:
joo,joo, ei saa jättää,ainakaan jos asuu porvoossa mutta kerrottakoon että 17 vuotiaana ei kukaan enää huolehtinut minusta.
minulla oli lapsikin josta huolehdin.
aatelkaa ny.
:hug: Sinä raukka olet jäänyt itse vaille vanhempien riittävää huolehtimista. Toivottavasti elämässäsi on muuten asiat hyvin. :heart:

tä ? siis laitatko sä nyt sen lapsen keskellä yötä ulkoiluttaan puudelia? siellähän on jo ihan pimeetä, mitäs jos sitä pelottaa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
tä ? siis laitatko sä nyt sen lapsen keskellä yötä ulkoiluttaan puudelia? siellähän on jo ihan pimeetä, mitäs jos sitä pelottaa? :whistle:
Taskulamppu mukaan niin kyllä se lapsi siellä pärjää!

Yhteistyössä