jestas
Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
Mä en tiedä, missä mun esikoinen on :'( Mutta 11,5 tunnin päästä sen on parasta olla Helsinki-Vantaalla, jos mielii siihen Tokioon lähtevään Finnairin koneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Et tiedä missä toinen lapsesi on? :'( :|
Mutta siis sori tuo lyhytkasvuisuus-juttu. :ashamed:
Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan Suomessa asutaan. Kuopuksella loppui kesäduuniblues ja viettää nyt kesälomaa. Iltapalaa se kyselee silloin, kun mä nousen ylös. Joten ihan outo elämäntyyli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Meinaatko, että on masentunutkin vielä? Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Kamalaa
No juuri kirjoitit että on kesäduuniblues.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meinaatko, että on masentunutkin vielä? Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Kamalaa
No totta...mutta kesäduuni on nyt jo takanapäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No juuri kirjoitit että on kesäduuniblues.
Pärkeles,nyt iski tenkkapoo..Mitäs helevattua mä nyt teen, kun mulla on poikia 3 ja 2 niistä jo asuu omillaan?!Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
joo,joo, ei saa jättää,ainakaan jos asuu porvoossa mutta kerrottakoon että 17 vuotiaana ei kukaan enää huolehtinut minusta.Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
Tää vieras on kyllä nyt kännissä.Ei onnistu nuo kirjoitushommat,ei millään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihan Suomessa asutaan. Kuopuksella loppui kesäduuniblues ja viettää nyt kesälomaa. Iltapalaa se kyselee silloin, kun mä nousen ylös. Joten ihan outo elämäntyyli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Kamalaa
Ehtottomasti Tuo jestas-nikkinen varmaan tahtoo lahjottaa sen sulle ettei vaan poijjat saa traumoja OMAN ELÄMÄNSÄ ELÄMISESTÄ :saint:Alkuperäinen kirjoittaja piiku:Pärkeles,nyt iski tenkkapoo..Mitäs helevattua mä nyt teen, kun mulla on poikia 3 ja 2 niistä jo asuu omillaan?!Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
Siis ne tarvii mua AINA!?!?
Mihin mä meen, kenen luo muutan?!?
Pitääkö mun ostaa kartano,ja vaatia vanhimpia poikia muuttaan perheineen mun luo?!?Kun ne TARVII mua AINA!!
:hug: Sinä raukka olet jäänyt itse vaille vanhempien riittävää huolehtimista. Toivottavasti elämässäsi on muuten asiat hyvin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja !:joo,joo, ei saa jättää,ainakaan jos asuu porvoossa mutta kerrottakoon että 17 vuotiaana ei kukaan enää huolehtinut minusta.Alkuperäinen kirjoittaja jestas:Hui kamala mitä juttua!!! Vaikka LAPSI olisi 17 ei sitä saa yksin jättää, ei, ikinä! Äitiään poika tarttee vielä silloinkin, ja aina!
minulla oli lapsikin josta huolehdin.
aatelkaa ny.
tä ? siis laitatko sä nyt sen lapsen keskellä yötä ulkoiluttaan puudelia? siellähän on jo ihan pimeetä, mitäs jos sitä pelottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meinaatko, että on masentunutkin vielä? Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Kamalaa
ei sitten tullu kymppi rikkiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä muuten muutama sivu sitten mietin, että tuleeko maaginen 10 sivua täyteen ja taitaa sen tulla.
Kyllä se pitää saada täyteen.Alkuperäinen kirjoittaja miero:ei sitten tullu kymppi rikkiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä muuten muutama sivu sitten mietin, että tuleeko maaginen 10 sivua täyteen ja taitaa sen tulla.
Taskulamppu mukaan niin kyllä se lapsi siellä pärjää!Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:tä ? siis laitatko sä nyt sen lapsen keskellä yötä ulkoiluttaan puudelia? siellähän on jo ihan pimeetä, mitäs jos sitä pelottaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meinaatko, että on masentunutkin vielä? Taidanpa heittää sen sitten pihalle vähän ajattelemaan asioitaan. *ojentaa pojalle koiran hihnan ja tuuppaa kaksikon ovesta ulos*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että lapsesi on siis masentunutkin. No vaemasti, jos äitikin käy baarissa ja jättää lapsensa yksi´n kotiin.
Kamalaa