Keittiönoita sanoo tuolla yhdessä ketjussa jättävänsä lapsensa yksin kotiin, kun lähtee kaljalle!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Huomenna lööpit karjuu: "Äiti kapakassa, alaikäinen poika yksin kotona"

:'(
Sitten taas linkitellään sitä palstalle ja kauhistellaan, mutta miksei kukaan puutu, kun tiedetään ja keittiönoita on vielä mustana myöntänyt jättävänsä lapsen yksin ja parvekkeen oven vielä auki! sieltähän voi tulla kuka vaan ja viedä lapsen!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos Keittiönoita SINULLE olisi tapahtunut sillä matkalla jotain? Auto olisi ajanut päälle ja olisit joutunut sairaalaan vaikkapa. Mietitkö yhtään sitä? :eek:
Varmaan sitten hänen pitäisi miettiä näitä asioita aina lähtiessään esim. kauppaan, töihin tms ilman lapsia. :whistle:
No kyllä, jos jättää lapsen YKSIN kotiin! En minä kyllä lasta yksin jättäisi siksikään aikaa kun kipaisisin nopeasti kaupassa, miten joku voi jättää jonkun kaljareissun takia?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tulin jo takaisin *mussuttaa pitsaa* Kuopus nukkuu edelleen. Nou hätä siis B)
Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?
Reps ja kops!

:LOL: :LOL: :LOL:

*menee ostamaan itkuhälyttimen*
Mutta eihän niissäkään kantomatka ole montaa sataa metriä vai onko keittiönoidalla kantakuppila samassa talossa kuin itse asuu? :eek:

Miksei hanki lapselleen hoitajaa, jos haluaa juoda? :(

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mitä jos Keittiönoita SINULLE olisi tapahtunut sillä matkalla jotain? Auto olisi ajanut päälle ja olisit joutunut sairaalaan vaikkapa. Mietitkö yhtään sitä? :eek:
Varmaan sitten hänen pitäisi miettiä näitä asioita aina lähtiessään esim. kauppaan, töihin tms ilman lapsia. :whistle:
No kyllä, jos jättää lapsen YKSIN kotiin! En minä kyllä lasta yksin jättäisi siksikään aikaa kun kipaisisin nopeasti kaupassa, miten joku voi jättää jonkun kaljareissun takia?
Minkä ikäisenä lapsen sitten saa jättää yksin kotiin? :D Entäs kun se muuttaa itse pois kotoa? Pitäiskö sittenkin jokaiselle lapselle antaa oma radiopuhelin ja kanniskella niitä aina mukana?? :whistle:

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?
Ei hitto kun mä repesin tälle. :LOL: :LOL: Itkuhäläri mukana ja jätkä on 17v. :D
Oikeesti ois kätevää jos kaikki teinit kulkis tuolla ulkona itkuhälärit mukanaan,niin tietäis äiditkin mitä puuhaavat!:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Huomenna lööpit karjuu: "Äiti kapakassa, alaikäinen poika yksin kotona"

:'(
Sitten taas linkitellään sitä palstalle ja kauhistellaan, mutta miksei kukaan puutu, kun tiedetään ja keittiönoita on vielä mustana myöntänyt jättävänsä lapsen yksin ja parvekkeen oven vielä auki! sieltähän voi tulla kuka vaan ja viedä lapsen!
:D repskops. Ai kauhee... mäkin nukun parvekkeen ovi auki! :eek: Voikohan joku tulla ja varastaa mut?! Pitäiskö mun soittaa mun vanhemmille että tulee sulkeen sen?!

vieras
Otin tämän talteen tuolta toisesta ketjusta, jos kirjoittaja poistaa sen kun huomaa olleensa hölmö...

Tänään, 19:26
Keittiönoita
åboriginaali:

Missä lapsi on?

Nukkuu. Jätän sen tonne omaan sänkyynsä uinuman. Parvekkeen ovi on auki, joten jos se herää ja alkaa huutamaan, naapurit kyllä kuulee sen. Ja meille pääsee ihan helposti sisään, ottaa vaan puutarhatuolin alleen ja kiipeää ikkunasta.

SIIS MIETTIKÄÄ NYT!! Onko teistä ihan laitapeliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Reps ja kops!

:LOL: :LOL: :LOL:

*menee ostamaan itkuhälyttimen*
Mutta eihän niissäkään kantomatka ole montaa sataa metriä vai onko keittiönoidalla kantakuppila samassa talossa kuin itse asuu? :eek:

Miksei hanki lapselleen hoitajaa, jos haluaa juoda? :(
no ei taida olla mutta muutaman kilometrin päästä löytyy.. :whistle: :LOL: :LOL: mä voi lähteä kans :wave:

Missä lapsi on?

Nukkuu. Jätän sen tonne omaan sänkyynsä uinuman. Parvekkeen ovi on auki, joten jos se herää ja alkaa huutamaan, naapurit kyllä kuulee sen. Ja meille pääsee ihan helposti sisään, ottaa vaan puutarhatuolin alleen ja kiipeää ikkunasta.

On, lapsien tekee hyvää harjoitella yksinoloa.

Keittiönoita
Nyt iski kyllä morkkis :ashamed: Onneksi mitään ei tapahtunut mun ollessani baarissa. Huomenna kyllä laitan parvekkeen oven ja ikkunat kiinni ennenkuin lähden terassille.

?
Otin tämän talteen tuolta toisesta ketjusta, jos kirjoittaja poistaa sen kun huomaa olleensa hölmö...

Keittiönoita
åboriginaali:

Missä lapsi on?

Ei kait ole laissa kiellettyä nukkua parvekkeen ovi auki?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
no ei taida olla mutta muutaman kilometrin päästä löytyy.. :whistle: :LOL: :LOL: mä voi lähteä kans :wave:
Minä en kyllä jättäisi, vaikka olisi kapakka samassa talossa. Ei oluen huuruinen äiti voi lasta turvallisesti hoitaa. Voi vaikka tiputtaa tai laittaa vaipan väärinpäin tai mitä vain :(.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Missä lapsi on?

Eikös se kettis ole jättänyt poikansa yksin jopa ulkomaanmatkojen ajaksi...ai-jai-jai

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Missä lapsi on?

PEESI!!
:D Karaisee vaan, on sitä ennenkin penskat jätetty kotiin ja painuttu pellolle töihin.. Ei kun... ne lapsethan on kanssa pakotettu töihin! :eek:

hui
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Keittiönoita
åboriginaali:

Missä lapsi on?

Ei kait ole laissa kiellettyä nukkua parvekkeen ovi auki?
niinmutta keittiönoita kertoo tuossa, että lapsi nukkuu ja jos se alkaa huutamaan, naapurit kyllä kuulee ja lapsihan voi vaikka tipahtaa parvekkeelta, kun sinne unenpöpperössä menee haahuilemaan :eek:.

Hui olkoon,. mie en kyllä uskaltaisi jättää!

Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
Minä en kyllä jättäisi, vaikka olisi kapakka samassa talossa. Ei oluen huuruinen äiti voi lasta turvallisesti hoitaa. Voi vaikka tiputtaa tai laittaa vaipan väärinpäin tai mitä vain :(.
Niin, tai keittis saattaa nyt nukkua päissään niin sikeästi ettei herää jos lapsi tarvitsee yöllä jotain! :eek: Njäääh, hyväähän se vaan tekee oppia hiukan omatoimisuutta!

Yhteistyössä