No minua ainakin, jos äiti jättää lapsensa yksin kotiin ja lähtee kaljalle!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ketä kiinnostaa?
Kauan eläköön teinien unenlahjatAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tulin jo takaisin *mussuttaa pitsaa* Kuopus nukkuu edelleen. Nou hätä siis B)
Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tulin jo takaisin *mussuttaa pitsaa* Kuopus nukkuu edelleen. Nou hätä siis B)
Varo vaan,että sossutantat tulee kohta sun ovellesi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tulin jo takaisin *mussuttaa pitsaa* Kuopus nukkuu edelleen. Nou hätä siis B)
Juu munkaan äiti ei oo aikoihin käynyt katsomassa mua, miten pärjään... Olenhan mä sen lapsi ja se ei pidä mua silmällä. Eikä se tuu hoitaa sen teini-ikäisiä lapsenlapsiakaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minua ainakin, jos äiti jättää lapsensa yksin kotiin ja lähtee kaljalle!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ketä kiinnostaa?
Sairasta touhua!!
No on kyllä ja vielä mustana tulee tommosta kertomaan. Kuk,ka kun täällä ei mammat revi peliverkkareitaan kun yleensä aina tämmöisen kirjoituksen tekijät saavat rapaa niskaansa . Ilmeisesti kun on musta, voi tehdä lapselleen mitä vaan, aina on palstan vankkumaton tuki takana .Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Soita ihmeessä sossutädeille. Sehän on selvä heitteillejättö!
Ei ole ikinä ollut itkuhäläriä :ashamed: Mutta toi on niin sikeäuninen, että ei se mihkään herää. Sitäpaitsi se on nukkunut vasta 6 tuntia. Kevyesti nukkuu vielä ainakin kaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?
ootkos ihan yhen oluen kehannu ottaa kysymättä palsta mammoilta lupaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tulin jo takaisin *mussuttaa pitsaa* Kuopus nukkuu edelleen. Nou hätä siis B)
Minusta huolestuttavaa, jos äiti lapsee kaljalle kun lapsi jää yksin nukkumaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi perustit oman ketjun?
Tervetuloa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Varo vaan,että sossutantat tulee kohta sun ovellesi :xmas: