Keittiönoita sanoo tuolla yhdessä ketjussa jättävänsä lapsensa yksin kotiin, kun lähtee kaljalle!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
okei
Ja mitäs sitte? Ehkä ketju ntarkoitus oli juurikin tuo. että sinä alat nipottaa! =) Mistäs tiedät vaikka lapsi olisi teini, tai vaikka ekaluokkalainenkin jo. Sellanenki pärjää itte, aattele!
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ketä kiinnostaa?
No minua ainakin, jos äiti jättää lapsensa yksin kotiin ja lähtee kaljalle!
Sairasta touhua!!
Juu munkaan äiti ei oo aikoihin käynyt katsomassa mua, miten pärjään... Olenhan mä sen lapsi ja se ei pidä mua silmällä. Eikä se tuu hoitaa sen teini-ikäisiä lapsenlapsiakaan! ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
:D Soita ihmeessä sossutädeille. Sehän on selvä heitteillejättö! :D
No on kyllä ja vielä mustana tulee tommosta kertomaan. Kuk,ka kun täällä ei mammat revi peliverkkareitaan kun yleensä aina tämmöisen kirjoituksen tekijät saavat rapaa niskaansa :(. Ilmeisesti kun on musta, voi tehdä lapselleen mitä vaan, aina on palstan vankkumaton tuki takana :(.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?
Ei ole ikinä ollut itkuhäläriä :ashamed: Mutta toi on niin sikeäuninen, että ei se mihkään herää. Sitäpaitsi se on nukkunut vasta 6 tuntia. Kevyesti nukkuu vielä ainakin kaksi.

 
hiiaa
Hei noita kuule. Muista tarjota sille sossutädillekin pitsaa ja herätä se teini vaikka ihan vain hetkeksi etteivät vie sitäkin. VOi sallikaa mun nauraa näitä alotuksia.
 

Yhteistyössä