Keittiönkaapit kohta järjestyksessä

Moi

Pieni lauantai-aamun projekti meneillään, keittiönkaappien sisältö tossa lattialla levällään ja uutta järjestystä nyt kovasti suunnittelen. Sen päätin, että tässä huushollissa aletaan käyttämään kauppakassina jotain muuta kuin noita muovipusseja joita kaupasta saa ostettua. Sen verran niitä löytyi tuolta kaappien kätköistä..

Mites onkos muilla mitään projektia aloitettu?

"suvi"
ei oo aloiteltu ei, meillä mies lähti isompien kans hoploppiin ja minä vietän laatuaikaa vauvan kans :) siis istun koneella ja ihmettelen...
meillä olis kans edessä tuo keittiön kaappien siivous, siitä tulee ensivkon projekti ja hyvä mieli kun saa ne ojennukseen! mut tiedän että kun saan siivottua keittiönkaapit (ja pakastimen) niin on pakko siirtyä vaatekaappeihin ja ne ahdistaa :( tenavat on kasvaneet taas yhden koon ja pitäis käydä kaikki vaatteetkin läpi (meillä siis ei kovin paljoa vaatteita) ja tehdä lista mitä tartteisi hommata. huoh! minä inhoan tuota yli kaiken.

Joo mulla kans odottaa nuo vaatekaapit siivousta tuolla, no jospa ens vikolla olis intoa niihiin. Kyllä se vaan mulla ainakin on silleen, et sotkusuus lähtee noista kaapeista. Ne kun on järjestyksessä, niin on helpompi pitää koti siistinä. Sinne kans järjestely intoa!

"Karkkis"
vinkki niiden muovipussien säilytykseen iso lasitölkki sinne mahtuu monta ja sieltä eivät hyökkää lattioille.
ja jos on keräijä niin pussinsulkijat säilyy hyvin kun ne nappaa lasipurkkiin esim tyhjä kannellinen hillopurkki.
tuli vaan mieleen kun en voi sietää epäjärjestystä

Kiitti lasitölkki vinkistä, yritin kehitellä pusseille jotain järkevää säilytysmuotoa ja täältähän se tuli:) En minäkään epäjärjestyksestä tykkää, mutta välillä kotona on havaittavissa kaaosta. Mutta nyt on keittiönkaapit järjestyksessä!

Yhteistyössä