Keittiön tiskialtaan viemäri vetää huonosti, vaikuttaako tiskikoneen poistoputkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tollukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tollukka"

Vieras
Mun järjen mukaan vaikuttaa, mutta olenko väärässä? Allas vetää huonosti vettä ja tiskikoneen poistoputki päästi vedet kaappiin ja lattialle. Huoh. Eli liittyykö nuo kaksi asiaa toisiinsa?

Kysyy avuton nainen. :D Ensihätään laitoin kodinputkimiestä vaikuttamaan altaan putkistoon.

Ihan kokemukseta voin sanoa, että jos siellä on kunnon tukkeuma, niin kodin putkimies ei auta yhtään mitään. Vesilukot on hyvin yksinkertaisia aukoa ja kasata takas.

en nyt ihan mitään kodin putkimiestä tarkottanu vaan vaikka viemäriraetta tai superniagaraa.
ei jää mitään manuaalisesti poistettavaa aamuksi.

Ekana kannattaa korjata se vesivuoto. Ja sen jälkeen aukaista vesilukko. Järkeä nyt aloittajalle. Oikeastiko pidät lattialle roiskuavaa vettä normaalina??? Vuokralla asut ja kotivakuutus puuttuu?

Ekana kannattaa korjata se vesivuoto. Ja sen jälkeen aukaista vesilukko. Järkeä nyt aloittajalle. Oikeastiko pidät lattialle roiskuavaa vettä normaalina??? Vuokralla asut ja kotivakuutus puuttuu?

Missä mä kirjoitin, että täällä on nyt joku vesivuoto? Miten korjaan vesivuodon kun sellaista ei ole? Missä mä kirjoitin, että pidän lattialle tulevaa vettä normaalina? Vettä tuli hetken aikaa lattialle ja siivosin ne vedet heti pois. Älä oleta mitään tuollaisia typeryyksiä.

Yhteistyössä