Farm Town vai Farm Ville?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Hetken vielä, sitten katoan facebookin puolelle tiluksia ihailemaan.
Tosi hyvää! Opiskelu on alkanut jo kovalla vauhdilla, tentit lähestyy ja sitä rataa. Olen saanut paljon uusia ystäviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helou, mitä sulle kuuluu?
bb:tä kans oottelen,,,meni muutama jakso ohi kun lähin keskiviikkona synnyttäään =)Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:just tulin hetkeksi. bb kutsuu.
Sie olet sellainen, joka tulee pärjäämään elämässä. Hyvä positiivinen asenne, jollaisen mielellään palkkaisin meillekin töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tosi hyvää! Opiskelu on alkanut jo kovalla vauhdilla, tentit lähestyy ja sitä rataa. Olen saanut paljon uusia ystäviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helou, mitä sulle kuuluu?
Kiva kuullaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sie olet sellainen, joka tulee pärjäämään elämässä. Hyvä positiivinen asenne, jollaisen mielellään palkkaisin meillekin töihin.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tosi hyvää! Opiskelu on alkanut jo kovalla vauhdilla, tentit lähestyy ja sitä rataa. Olen saanut paljon uusia ystäviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helou, mitä sulle kuuluu?