Keitä täällä vielä on? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mitä suunnitelmia teillä on loppuviikolle? :)

Mulla on huomenna viikon viimeinen luento, jonka jälkeen piti mennä taas Aurajoen rantaan nauttimaan auringosta ystävien kanssa, mutta ilmeisesti huomenna onkin huono ilma.:mad:

Torstaina menen ottamaan jäykkäkouristuspiikin, iik!:eek: ja samalla keskustelen mahdollisista rokotteista, joita tarvitsen Intian reissua varten (menen sinne syksyllä pariksi kuukaudeksi vapaaehtoistyöhön).

Perjantaina menen ystävieni luo yöksi ja sunnuntaina meillä on pääsiäisulkoilupäivä sukulaisten kesken. :)

Mä oon taas täällä! :) Sullapa on paljon suunnitelmia. Tosiaan huomisesta pitäs tulla viikon sateisin päivä, onneksi pääsiäisenä pitäis olla aurinkoista.

Mulla on paljon töitä tällä viikolla, kun työkaveri sairaslomalla niin kahden ihmisen työt pitää tehdä. Viikonloppuna onkin sitten kivaa tekemistä luvassa kun ystävä tulossa toiselta puolelta Suomea kylään.

Pelkäätkö tytsi piikkejä? Kannattaa kyllä huolehtia rokotukset kuntoon, Intiassakin taitaa olla monenmoista tautia. Itse sain tuossa viime kesänä monta rokotetta Aasian matkailua varten.

Mä oon taas täällä! :) Sullapa on paljon suunnitelmia. Tosiaan huomisesta pitäs tulla viikon sateisin päivä, onneksi pääsiäisenä pitäis olla aurinkoista.

Mulla on paljon töitä tällä viikolla, kun työkaveri sairaslomalla niin kahden ihmisen työt pitää tehdä. Viikonloppuna onkin sitten kivaa tekemistä luvassa kun ystävä tulossa toiselta puolelta Suomea kylään.

Pelkäätkö tytsi piikkejä? Kannattaa kyllä huolehtia rokotukset kuntoon, Intiassakin taitaa olla monenmoista tautia. Itse sain tuossa viime kesänä monta rokotetta Aasian matkailua varten.

Heipähei taas! :) Juu, harmittaa, kun odotin aurinkoista päivää.

Mulla ei ole tällä viikolla enää juurikaan koulua/töitä, mutta joitakin juttuja opiskeluihin liittyen pitää kuitenkin tehdä ja ens viikolla on pari tenttiäkin. Olen koko toukokuun päiväkodissa töissä. Mukavaa varmasti, kun ystävä tulee kylään. :)

Kyllä mä vähän pelkään. Muistan, että toi jäykkäkouristusrokote kirveli ja sattui silloin 10 vuotta sitten. Monet muut rokotteet, kuten sikapiikki ja hepatiitit ei taas oo tuntunu yhtään.

Heipähei taas! :) Juu, harmittaa, kun odotin aurinkoista päivää.

Mulla ei ole tällä viikolla enää juurikaan koulua/töitä, mutta joitakin juttuja opiskeluihin liittyen pitää kuitenkin tehdä ja ens viikolla on pari tenttiäkin. Olen koko toukokuun päiväkodissa töissä. Mukavaa varmasti, kun ystävä tulee kylään. :)

Kyllä mä vähän pelkään. Muistan, että toi jäykkäkouristusrokote kirveli ja sattui silloin 10 vuotta sitten. Monet muut rokotteet, kuten sikapiikki ja hepatiitit ei taas oo tuntunu yhtään.

Mäkään en tykkää kyllä yhtään, jos kastun huomenna työmatkalla. Sade pitäs kieltää lailla :D On kyllä tosi kiva kun ystävä tulee kylään ja hänen suloinen vauvansa tulee kans :)

Sä varmasti tykkäät olla päiväkodissa töissä. Ootko ennen ollut?

Apua, nyt kun muistutit, niin tuli mieleen, että se jäykkäkouristuhan sattui. Muut ei oo mullakaan sattunu, mutta ei ne mukavalta kyllä tunnu.

Mäkään en tykkää kyllä yhtään, jos kastun huomenna työmatkalla. Sade pitäs kieltää lailla :D On kyllä tosi kiva kun ystävä tulee kylään ja hänen suloinen vauvansa tulee kans :)

Sä varmasti tykkäät olla päiväkodissa töissä. Ootko ennen ollut?

Apua, nyt kun muistutit, niin tuli mieleen, että se jäykkäkouristuhan sattui. Muut ei oo mullakaan sattunu, mutta ei ne mukavalta kyllä tunnu.

Oon ollu, mutten noin kauaa. Lähinnä tet-viikolla ja satunnaisesti joskus. No niin sattui! Se kirveli mulla aika paljon. Noh, onneksi se on pian ohi. :D

Mun veli on intissä ja pääsee huomenna lomille. Mulla on kerrankin ikävä sitä ja olen oikein odottanut, että se tulisi kotiin ja voisin katsoa sen kanssa uusimman Harry Potter-dvd:n ja muutenkin viettää aikaa yhdessä. Noh, se soitti tänään ja kertoi menevänsä huomenna BAARIIN. :O Onpas hölmö veli, kun menee ennemmin ryyppäämään kuin viettää laatuaikaa isosiskon kanssa. :confused: :D

Yhteistyössä