Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joita kaivataan joka ketjuun selittämään asioita lepsalle ja jotka on syyllisiä kaikkeen mitä maapallolla tapahtuu?
Palstan suvakkeja on mm. Mörköäiti, Asiankannattaja ja Tsuferaffi. Laajempia populaatioita löytyy facen Rasmus-ryhmästä.
Älä nimittele palstailijoita. Sitä ei kysytty.Palstan suvakkeja on mm. Mörköäiti, Asiankannattaja ja Tsuferaffi. Laajempia populaatioita löytyy facen Rasmus-ryhmästä.
Älä nimittele palstailijoita. Sitä ei kysytty.
Tarkoitin sitä että ei kysytä kuka palstalaisista on suvakki. Vaan määritelmä suvakista. Mä ymmärsin näin.
Eihän hän nimitellyt, luonnehti vaan heitä.
Tarkoitin sitä että ei kysytä kuka palstalaisista on suvakki. Vaan määritelmä suvakista. Mä ymmärsin näin.
Esimerkkien antamista ei kielletty.Tarkoitin sitä että ei kysytä kuka palstalaisista on suvakki. Vaan määritelmä suvakista. Mä ymmärsin näin.
Vai niin.Aivan niin. Mutta sainpahan uutena ainakin muutaman nimen sinne suvakkikoriini samalla, näin niinkuin kaupan kylkiäisinä![]()
![]()
He eivät ole ns. suvakkeja.Esimerkkien antamista ei kielletty.
He eivät ole ns. suvakkeja.
Ma luulen, että tuo pehmolelu on yks suvakki kans.
Suvakki on ahdasmielisen vastakohta.
Katso sana, insular.
Mitä porslinkaupalla ja norsulla on tekemistä suvakien kans?On olemassa lauma rasistisia öyhöttäjiä jotka ahkeroidessaan floodaavat nettipalstat täyteen mamuraiskaauliuliälämölöä.
Useimmilla heistä on saunantaa-niskalaukaus-perseraiskaus- kompleksi ja niitä he mielellään toivovat kaikille jotka eivät suu vaahdossa raivopäisinä huuda heidän kuorossaan.
Sitten on tavallisia ihmisiä joille äiti on opettanut edes alkeelliset käytöstavat.
Posliinikaupassa riehuva raivopäinen norsu on ääripää.
Posliinikauppa ilman riehuvaa norsua ei ole ääripää vaan tavallinen posliinikauppa.
En odottanutkaan, että ymmärtäisit vertausta.Mitä porslinkaupalla ja norsulla on tekemistä suvakien kans?
En odottanutkaan, että ymmärtäisit vertausta.
Laittaisit helpompia vertauksia.En odottanutkaan, että ymmärtäisit vertausta.
Nykyinen maahanmuuttopolitiikka tulee johtamaan muutaman vuoden sisällä hyvinvointiyhteiskuntamme alasajoon ja siksi ihmetyttää miksi erityisesti vasemmisto on kyseisen politiikan takuumiehiä.Kannattaa muuten poiketa vaikka helsinkiläiseen Kelan toimistoon. Jos ei siellä silmät aukene niin ei sitten missään. Siellä ne kielitaidottomat sydänkirurgit sekä avaruusinsinöörit notkuvat hakemassa palkkojaan. Suomi on niin kusessa kuin olla ja voi. Kiitos teille suvakit.