Keinusitteri vai Babybjörn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä keinu ja on todella surkee. Kaihoten katsellu tuttavien babybjörnejä. Meidän keinusitterissä vauva tulee huonoon asentoon, eikä näin ollen ole viihtyneet siinä lainkaan. Sitä on sitten käytetty lähinnä syömiseen enneku on osannu istua...

Babybjrn on itsellä ollut kahdella alpsella käytössä ja kaverilla vielä lainassa heidän jälkeensä, vielä hyvässä kunnossa odottelee seuraavaa käyttäjää. Todella mahtava sitteri on ollut meidän lapsille ja tykkään todella tuontyylisistä sittereistä joissa keinunta on tasaista ja lapsi pystyy sitä itse säätelemään.

Tarkoitaako keinusitteri sitä "tavallista" vai jotain muuta? Tavallista sitteriä ei olla omistettu mutta lukuisissa kyläpaikoissa, kerhoissa yms ollaan sellaisia kokeiltu eikä olla vielä yhdestäkään tykätty.

baby björn, saat rahat takaisin jos myyt ja kestää monta lasta käytössä, keinusittereissä vääntyy helposti ne jalakset, meillä ollut käytössä molempia. baby björn saatiin kaverilta lainaksi

Meillä kokemusta vain keinusitteristä. Ihan sellainen halpisversio Emma merkkinen, maksoi 15 euroa tarjouksesta. Oli loistohankinta. Monet kerrat keikuttelin vauvan siinä uneen iltaisin. Sen sai makuuasentoon, joten sopi lähes vastasyntyneellekin. Välillä nukutin päiväunille niin, että vauva oli kovassa vaunukopassa ja koppa sitterin päälle keinumaan. Tietenkin pidin kahvoista kiinni. Tämä tepsi, jos vauva ei suostunut muuten nukahtamaan. Syöttötuolina toimi myös 6 kk ikäisenä, kun alettiin maistelemaan kiinteitä.

Kaverillani on tuollainen kallis Babybjön. En ole vielä keksinyt, mikä siinä olisi parempaa kuin tuossa keinusitterissä. Sitä ei saa edes makuuasentoon.

Emma keinusitteri vs Babybjörn meillä olisi mietinnän alla. Emman tyylikkäämmätkään mallit ei maksa edes puolta Babybjörnistä. Onko Emmassa jotain oikeasti negatiivista?

Mulla ollut molemmat, ja BB on ehdoton. Sittemmin se on ollut kierrossa siskolla ja hänen ystävättärellään, eli tähän mennessä 7 lapsella. Kankaat on siihen kerran ommeltu uusiksi, mutta runko on edelleen ok.

Meillä on BB:n uusin balance sitteri ja se on ollut todella hyvä. Siinä on voinut pitää vauvaa pieniä hetkiä heti vastasyntyneestä. Ja idea sitterissä on se, että vauva itse painollaan ja liikkeillään saa sitterin keinumaan. Ainoa miinus on törkeä hinta.

Multa myös ääni BBn Balancelle, toimii tosi hyvin viihdykkeenä kun vauva saa sen itse keinumaan. Ja sopii tosiaan vastasyntyneestä asti. Mutta kalliin hinnan lisäksi mainitsisin miinuksena myös ison koon. Lyön siihen varpaani joka §#%*?@n kerta.

Meillä joku perussitteri jonka sain työkaverilta joka oli saanut sen aikanaan kaveriltaan. Ollut hyvä meillä, poika tykkäsi kovasti siitä ja monet päiväunet siinä on nukuttu. Miinuksena voisi joku pitää sitä että varvasta on pitänyt heiluttaa jos sen haluaa keinumaan. :D Toisaalta selkänojan saa ihan makuuasentoon ja sitten taas lähes pystyyn.

Sitten ota huomioon se pestävyys. Puklaava tai ruokaileva vauva sotkee sitterin. BB:n kangas irtoaa nopeasti, kestää hyvin pesun ja kuivaa nopeasti.

Mä en ainakaan haluaisi kuulla mitään musiikkia sitteristä. Soittimeen voi valita sen oman maun mukaisen musiikin....

Yhteistyössä