Tytöstä on kuoriutunut kesäloman aikana ihan hirveä ja en oikeasti tiedä mitä enää tehdä. Huutaa ja räyhää joka asiasta. Saa hillittömiä raivokohtauksia jos kaikki ei mene oman pillin mukaan, karjuu kurkku suorana, lyö, tulee kaikkea mahdollista tyhmästä mä vihaan sua huutoihin. Kaikenlaisia käskyjä on vaikea noudattaa. Oikeasti alkaa pelottaa että nuo on jo jonkinlaisen käytöshäiriön merkkejä. Nytkin raivoaa, huutaa, paiskoo ovia ja hakkaa seiniä kun en suostu "korjaamaan" tytön korua siten kuin hän haluaa (sitä ei voi korjata siten..).
Tästä huolimatta tyttö kuitenkin koko ajan roikkuu lahkeessa kiinni. Ei viihdy HETKEÄKÄÄN yksin. Kinuaa kaveriksi jokaiseen asiaan ja pakkohan mun on saada näitä kotihommiakin (maksan laskuja tässä samalla, tai yritän) tehtyä välillä. Mikään ei ole hyvin. Puistossa on tylsää, sisällä on tylsää, kylässä on tylsää. Riehuu aina ihmisten ilmoilla kuin heikkopäinen. Kaikki käytöstavat on unohtuneet ja oikeasti ei huvita enää yhdessä mihinkään mennä kun saa hävetä silmät päästään.
Mitä mää teen? |O |O |O
Tästä huolimatta tyttö kuitenkin koko ajan roikkuu lahkeessa kiinni. Ei viihdy HETKEÄKÄÄN yksin. Kinuaa kaveriksi jokaiseen asiaan ja pakkohan mun on saada näitä kotihommiakin (maksan laskuja tässä samalla, tai yritän) tehtyä välillä. Mikään ei ole hyvin. Puistossa on tylsää, sisällä on tylsää, kylässä on tylsää. Riehuu aina ihmisten ilmoilla kuin heikkopäinen. Kaikki käytöstavat on unohtuneet ja oikeasti ei huvita enää yhdessä mihinkään mennä kun saa hävetä silmät päästään.
Mitä mää teen? |O |O |O