Voimia sulle :hug:
Tiedän miten raskasta on kun vauva nukkuu vain vaunuissa!
Mulla on kesävauva jota mielellään lykki vaunuissa monet unet silloin kun oli lämmin. Meillä oli myös mahavaivoja ja allergiaa, ja poika nukkui vain ja ainoastaa
liikkuvissa vaunuissa päivällä. Mun päähän ei mahdu että miksi menee kuitenkin illalla omaan sänkyyn ilman huutoa?
No, joka tapauksessa, meillä ei nukuta edelleenkään liikkumattomissa vaunuissa kuin hyvällä tuurilla puoli tuntia. Sitten jos kävelee niin nukkuu pari tuntia...
Mä odotin koko ajan että poika oppii nukkumaan vaunuissa ilman heilutusta kun se täyttää puoli vuotta. Se oli mulle jokin maaginen raja, että sitten se varmasti tapahtuu kun monella muulla on käynyt niin...
Aloin opettaa pientä miestä nukkumaan sisälle joskus 5kk ikäisenä. aloitettiin aamu-unista ja nykyään nukkuu myös päiväunet sisällä jos hyvin käy. Nukahtaa vain pullolle, ja pitää olla tutti sekä uniriepu ja mielellään äidin syli. Siitä sitten nukkuva lapsi omaan sänkyyn ja nopeasti juomaan kuppi kahvia ennen kuin poika herää. Nyt ikää 7kk ja nukahtaminen jo helpompaa, mutta ei todellakaan aina helppoa. Välillä siihen menee puoli tuntia, välillä siirto ulos vaunuihin, kun en itse enää viitsi huudattaa toista. :attn:
Mä elän toivossa että joskus vielä tulee se päivä kun voi vaan viedä vauvan sänkyyn päiväunille ja sinne se nukahtaa.
tai että kun vaunut saa parkkiin niin ei ala heti huuto...
onneksi yöt nukutaan hyvin, eikai tätä muuten jaksaisikaan.