(Keino)Mokkasaappaat myynnissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Mulla olisi yhdet, vissiin keinomokkaa tms. Kuvia voin laittaa jos joku kiinnostunut. Veikkaan että koko on 39, kun missään ei näy kokoa :headwall: . Käytetty 2 kertaa ja hyväkuntoiset.. Ajattelin kysästä täältä ennenkun laitan huutikseen. Joo, tää ei ole myyntipalsta tiedän :ashamed: . Mutta tuskin yksi ilmoitus niistä kaikista tuhansista ketään häiritsee :D Tarjoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mulla olisi yhdet, vissiin keinomokkaa tms. Kuvia voin laittaa jos joku kiinnostunut. Veikkaan että koko on 39, kun missään ei näy kokoa :headwall: . Käytetty 2 kertaa ja hyväkuntoiset.. Ajattelin kysästä täältä ennenkun laitan huutikseen. Joo, tää ei ole myyntipalsta tiedän :ashamed: . Mutta tuskin yksi ilmoitus niistä kaikista tuhansista ketään häiritsee :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mulla olisi yhdet, vissiin keinomokkaa tms. Kuvia voin laittaa jos joku kiinnostunut. Veikkaan että koko on 39, kun missään ei näy kokoa :headwall: . Käytetty 2 kertaa ja hyväkuntoiset.. Ajattelin kysästä täältä ennenkun laitan huutikseen. Joo, tää ei ole myyntipalsta tiedän :ashamed: . Mutta tuskin yksi ilmoitus niistä kaikista tuhansista ketään häiritsee :D

tarjoa :D.

Höh, mä ajattelin, että sulla ois ollu semmoset kivat kumisaappaat myynnissä :D

Oon koittanu etsiä jostain kivoja (vaaleanpunaisia) kumisaappaita ...tai oikeestaan, jos kivat löydän, kuvion värillä ei niin väliä.. mutta missään ei oikein enää ole. Yhden mallin löysin Hong Kongista, mut ne oli liian kapeat mulle. :(

Joten luonnollisesti saappaathan tarkottaa vaan kumisaappaita. :D