Keille kaikille ostatte joululahjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paukku

Vieras
Me ostetaan omille vanhemmille sekä sisaruksille ja niiden lapsille. Lasten kummeille ja niiden lapsille jotain pientä muistamista, sekä omille kummeillemme. Omille isovanhemmille. Kummilapsille, sekä tietty omille lapsille. Kirjoitin äsken lahjalistan, ja siinä oli 60 nimeä... osalle siis riittää ihan pieni, eikä kenenkään lahja maksa yli 30e. Mutta aika paketoiminen niissä on, onneksi tykkään hommasta :D

Nea, Kiia, Joona, Joonas, Viivi, Iida, Veeti, Omat lapset, sisarukset perheineen yht 3kpl, vanhemmille, toisille miehen kanssa. Eli ei montaa kyllä... Isovanhemmille suklaataa ja kukka :heart:

Eli noin kahdellekymmenelle ihmisille lahja. Ja omille lapsille tieten useampi kuin yksi :xmas:

Puolisolle, lapsille, vanhemmille. Minä annan lisäksi yhdelle kaveriperheelle, koska mekin saamme jotkut lahjat sieltä ja lisäksi yhden kaverin lapsille, koska on jo valmiiksi sopivat pikkujutut ylimääräisenä. Yhteensä minä annan lahjat näin ollen 13 henkilölle. Äkkiähän noita kertyy. Sukulaisia ei ole lahjottavaksi asti.

Ihan siis kunnon lahjat ostetaan
lapsille ( kaks omaa )
Kummilapselle ( kummilapsen veljelle joku pieni paketti myös )
Miehelleni
Äidilleni
Isälleni
Veljilleni ( kaksi veljeä )
Mieheni veljelle
Anopille
Appiukolle

Sitten sellanen pieni muistaminen ( kynttilä, pipari, suklaarasia tms. )
Minun mummu
Minun pappa
Minun mamma
Miehen mummi
Miehen sedät ( 2 )
Miehen täti
Minun iso-mummo
Lasten kummit ( Molemmilla neljä kummia ).

- molemmille lapsilleni
- systerille ja systerin tytölle
- systerin pojalle ja hänen morsiamelleen
- vanhemmilleni
- exälle ja hänen avovaimolleen
- mun "ottopojalle"
- tuttavaperheen 3 lapselle
- 10:lle palstalaisen lapselle

eli 24:lle

Ai niin ja tietty meidän puudelille =)

Hmm.....pitääpäsmiettiä oikein....
-mun vanhemmat
-mun kaks lasta ( täysi-ikäisiä)
-meijän yhteiselle
-miehelle tietenkin
-mun veli+ sen vaimo
-kummipojalle
-veljentytölle
-pojan kummisetälle
Eli n.10:lle

Omille lapsille joita 5 ja kahdelle kummilapselle. Ei miehelle, ei kummankaankaan vanhemmille, ei sisaruksille, ei sisarusten lapsille, ei tädeille, ei enoille... Ja hyvä niin

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Onneks ei monellekaan. Lapselle, omille vanhemmille, siskolleni. Siinä ne sitten olikin.

Niin ja lapsen kummeille jotain pientä olen aina ostanut. Kummilapsia ei ole, eikä muitakaan pikkilapsia meidän suvussa oman lapsen lisäksi.

Yhteistyössä