Keillä on vielä joulusuklaiden urakointia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 819
19 181
113
Me saatiin taas läheisiltä lahjojen lisäksi suklaata, karkkia, keksejä. Ehkä 10 suklaarasiaa vedetty viikon-puolentoista sisään, sitä ennen 5-10.

Eteenpäin niitä ei voi antaa kun ne samat ihmiset joille vois antaa niitä, antoi ne meille. Enkä mene jonkun puolitutun luo nyt karkkirasian viemisen takia.

Nuo ei meillä säily, koska ollaan sen verran sokerihiiriä. Mut suunnittelen nyt että kippaan vaan yhdenkin avatun karkkipussin vaan roskikseen.

Minähän ostin kymmenen boksia kun niitä sai puoleen hintaan.

Mutta. Toinen vihreä kuula menossa just nyt. Ja konvehteja oon popsinut kentis viisitoista.

Mä kyllästyn kauhean nopsaan makeaan.

Onko niitä laatikoita, joissa on luukku? Päällystin juuri pari sellaista Tuoksusimakkeen tähkiä varten, tapetinlopuilla. Pari rasiaa on syöty, mut enemmänkin tyhjiä tarvitsen. Mikset vie vaikkapa kirjaston lehtisaliin?

Ei. Jouluna ei edes ollut pahemmin suklaata. Joulun jälkeen on osteltu aleista. Pari Anthony Bergin kilon rasiaa on mennyt, yksi Pandan - ei enempää ole osteltu, vaikka joka puolella sitä on vielä kaupan ja useampi pienempi muiden, mikä on ollut yhtä lajia kokonaan. Suklanhimoiset toivat kaupasta tänään fazerin sinistä, kun oli ollut tarjouksessa.

Mulla ei oo enää, mä ostin 600g jääsuklaata ja rasian tryffeliä lisää :D joulun jälkeen miehelle.

No hyvä ettei olla ainoita...:)

On vielä 7 rasiaa ja useampi levy avaamatta, aamulla lopeteltiin lasten kanssa yksi, ja miehellä näyttää olevan yöpöydän laatikossa avattu fazermint, suunnitteleekohan se illalla suklaansyöntiä yhdessä :p
Alesta en ostanut yhtään, kun noissakin on urakkaa.

Niitä fazerin rasioita 350g kaksi avaamatonta ja yksi lähes kokonaan syöty ja sitten on sellainen minikokoinen suklaalevy ja yksi suklaakalenteri. Parempi olla avaamatta niin säilyy vaikka ensi jouluun asti.

Lauantaina leivotaan joulupipareita:p

Ostin jouluna saatujen lisäksi alesta pari muovikassillista suklaata eli onhan tässä vielä kaapit pullollaan mässytettävää. Pitäisi laittaa lukkojen taakse, kun muuten avaan pari boxia päivässä.

Ostin jouluna saatujen lisäksi alesta pari muovikassillista suklaata eli onhan tässä vielä kaapit pullollaan mässytettävää. Pitäisi laittaa lukkojen taakse, kun muuten avaan pari boxia päivässä.
Mulle sais rakentaa semmosen vaikka mun miehen täyttämän herkkuautomaatin joka heittäis mulle pari konvehtia päivässä, ja en itse tietäisi sen aparaatin tunnuslukuja...

Mulle sais rakentaa semmosen vaikka mun miehen täyttämän herkkuautomaatin joka heittäis mulle pari konvehtia päivässä, ja en itse tietäisi sen aparaatin tunnuslukuja...

no meillä miehellä on laktoosi-intoleranssi niin se ei voi oikein suklaata syödä kun muuten mahan koskee ja pierettää. pari konvehtia se voi silloin tällöin ottaa.... No minä mässytän suklaakonvehdit ja jos niiden perään kysellään (kun haluaisi maistaa tyyliin yhden konvehdin kahdessa viikossa) niin sanon että ajattelin vain miehen parasta, uhrauduin ettei miehellä tule maha kipeäksi...:whistle:

Yhteistyössä