keikkatyöstä kyselisin...

  • Viestiketjun aloittaja "hoitaja"
  • Ensimmäinen viesti
"hoitaja"
olen omasta työstäni hoitovapaalla ja tuli tarvetta lisärahalle, pakko siis raahautua töihin :( kokopäivätyötä en voi ottaa koska lapsille on hoitopaikka tiedossa vasta syksyllä, siispä ilmeisesti keikkailemaan?
käytännönkokemuksia kuitenkin kaipailen koska keikkataustaa ei ole, mitä minun käytännössä pitäisi älytä??
miten käytännössä, ilmoittaudunko jonnekin keikkatyöfirmaan vai hus:lle tms. vai mikä olisi minulle edullisinta/ saako missään mitään perehdytystä, millaiset palkat jne.

ajattelisin että tekisin töitä pari vuoroa/vkossa, pitkän viikonlopun tms.
tai ketään joka tietää missä olisi töitä sovitusti silloin tällöin??

ketään??
 
Voit ilmottautua keikkafirmaan ja kertoa sinne missäpäin haluat töitä tehdä ja millaiset työajat sinulle sopii, siis. esim. viikonloput. Keikkafirmalaista ei kyllä perehdytetä etukäteen, eli kun kutsu tulee, menet paikan päälle ja siellä neuvotaan työvaatteet ja talon tavat jne.

Tai sitten ilmoittaudut sähköisesti esim. HUS:n sijaisrekryyn, linkki kaiketi löytyy HUS:n sivuilta, sinnekin voi jättää toiveet työajoista.

Tai soitat suoraan sopivimman paikan osastonhoitajalle ja kerrot hänelle asiasi, tai sovit tapaamisen. Silloin saatetaan sinua vähän perehdyttääkin talon tavoille etukäteen.

Onnea keikkoihin :)
 

Yhteistyössä