KEIHÄÄNheiton karsinnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en pystyny seuraamaan ku sen eka välierän...Mut nyttenku katsoin näitä tuloksia niin olen aika yllättyny... Ei kovin montaa kovaa heittoa ollu. Jos karsintaraha oli 82.

Tuossa jatkoon menijät. Kaikki neljä suomalaista pääsi.

Vadims Vasilevskis LAT 86,69
Yukifumi Murakami JPN 83,10
Guillermo Martinez CUB 82,50
Tero Pitkämäki 81,65
Mark Frank GER 80,85
Andreas Thorkildsen NOR 80,37
Teemu Wirkkala 79,84
Ainars Kovals LAT 79,76
Petr Frydrych CZE 79,59
Tero Järvenpää 79,48
Sean Fury USA 79,28
Antti Ruuskanen 78,69

Ainakin Thorkildsen kritisoi sitä, että karsintaryhmät oli niin suuret ja heittojen välit pitkät, ei saanu hyvää rytmiä heittoihin. Ja eikai nuo huiput vielä karsinnoissa täysillä lataa.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Ainakin Thorkildsen kritisoi sitä, että karsintaryhmät oli niin suuret ja heittojen välit pitkät, ei saanu hyvää rytmiä heittoihin. Ja eikai nuo huiput vielä karsinnoissa täysillä lataa.

Joo, ei varmasti lataa. Ja siksi niistä "huipuista" aika usein muutama jääkin finaalin ulkopuolelle. Kuten muuan Jan Z. joitakin vuosia sitten. Kun ei vaan huvita "ladata täysillä"... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Joo, ei varmasti lataa. Ja siksi niistä "huipuista" aika usein muutama jääkin finaalin ulkopuolelle. Kuten muuan Jan Z. joitakin vuosia sitten. Kun ei vaan huvita "ladata täysillä"... :headwall:

En kyllä lähde tuohon ajatukseen mukaan,ettei Jan Zelesnyä huvittanut ladata täysillä em kisoissa.Eiköhän siinä jossain vaiheessa iskenyt vika korvien väliin kun ei onnistunut,niin ei sitten onnistunut.Vaikka mistäpä minä Zelesnyn ajatuksia tietäisin =)

Alkuperäinen kirjoittaja PEESI:
Milloin se finaali on?

sunnuntaina

mutta kyllä tämä ulkonäöllisesti pesee thorkildsenin mennen tullen
457027.jpg

:p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
En kyllä lähde tuohon ajatukseen mukaan,ettei Jan Zelesnyä huvittanut ladata täysillä em kisoissa.Eiköhän siinä jossain vaiheessa iskenyt vika korvien väliin kun ei onnistunut,niin ei sitten onnistunut.Vaikka mistäpä minä Zelesnyn ajatuksia tietäisin =)

Niinpä... Mutta joku luulee että tuollaisessa lajissa kuin keihäs on varaa "löysäillä" kuin jossain satasen alkuerissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

Niinpä... Mutta joku luulee että tuollaisessa lajissa kuin keihäs on varaa "löysäillä" kuin jossain satasen alkuerissä.

Niin,pikkasen on erilaiset lajit kyseessä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs:
juttu se oli että moka tapahtunu, ja karsintaviiva oli väärässä kohtaa?
Berliinin MM-kisojen miesten keihäänheiton virkailijat hölmöilivät ensimmäisen karsintaryhmän aikana.

Kisavirkailijat olivat merkinneet karsintarajan toista metriä kauemmas, kuin missä se todellisuudessa oli. Televisiokatsojat pystyivät arvioimaan heittojen mitat graafisista mitoista, mutta heittäjille arvioiminen oli hankalampaa.

Esimerkiksi karsintarajan heitolla 82,50 selvittäneen kuubalaisen kiskaisu ei järjestäjien merkintöjen perusteella ylittänyt rajaa. Heittojen mittauksiin ei munauksella ollut vaikutusta, mutta on vaikea arvioida, kuinka paljon mittojen arvailu vaikutti heittäjien psyykkiseen lataukseen.

Asia korjattiin ennen toista karsintaryhmää.

(MTV3)

Yhteistyössä