R
Ruususta rikkaruohoksi
Vieras
Saatteko kuulla koskaan kehuja itsestänne, ulkonäöstänne yms? Olen yli kolmekymppinen yhden lapsen äiti ja tuntuu, että mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Suhteemme on muuten ihan ok. Opiskelen uuteen ammattiin ja koulussani on pari nuorempaa miestä. Huomaan flirttailevani heille paljon ja hakeutuvani heidän iloiseen seuraansa. Toiselle olen sanonutkin, että on komea nuori mies. En ole oikeasti kiinnostunut muista kuin miehestäni, mutta toivoisin kovasti kehuja joskus itsestänikin. Parikymppisenä kyllä sanottiin söpöksi, mutta onhan tässä nyt kiloja tullut ja varmasti vanhentunut.
Olisi kiva tuntea itsensä viehättäväksi naiseksi. Olen panostanut vaatteisiin, hiuksiin ja kuntoilen säännöllisesti. Olen myös iloinen, hymyilevä ja huumorintajuinen ja luokkani naisopiskelijat usein sanovatkin, että olen mukavaa kahviseuraa, koska olen hauska. Mutta miehet, voisitteko tekin kehua joskus naisia? Miksi se on niin vaikeaa? Vai saavatko ne "oikeat" kaunottaret kaikki kehut kyllästymiseen asti ja me tavalliset naiset jäämme nuolemaan näppejämme? Aika väärin sanoisin....
Olisi kiva tuntea itsensä viehättäväksi naiseksi. Olen panostanut vaatteisiin, hiuksiin ja kuntoilen säännöllisesti. Olen myös iloinen, hymyilevä ja huumorintajuinen ja luokkani naisopiskelijat usein sanovatkin, että olen mukavaa kahviseuraa, koska olen hauska. Mutta miehet, voisitteko tekin kehua joskus naisia? Miksi se on niin vaikeaa? Vai saavatko ne "oikeat" kaunottaret kaikki kehut kyllästymiseen asti ja me tavalliset naiset jäämme nuolemaan näppejämme? Aika väärin sanoisin....