Kehutaanko teitä koskaan? Naiset yli 30 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruususta rikkaruohoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruususta rikkaruohoksi

Vieras
Saatteko kuulla koskaan kehuja itsestänne, ulkonäöstänne yms? Olen yli kolmekymppinen yhden lapsen äiti ja tuntuu, että mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Suhteemme on muuten ihan ok. Opiskelen uuteen ammattiin ja koulussani on pari nuorempaa miestä. Huomaan flirttailevani heille paljon ja hakeutuvani heidän iloiseen seuraansa. Toiselle olen sanonutkin, että on komea nuori mies. En ole oikeasti kiinnostunut muista kuin miehestäni, mutta toivoisin kovasti kehuja joskus itsestänikin. Parikymppisenä kyllä sanottiin söpöksi, mutta onhan tässä nyt kiloja tullut ja varmasti vanhentunut.
Olisi kiva tuntea itsensä viehättäväksi naiseksi. Olen panostanut vaatteisiin, hiuksiin ja kuntoilen säännöllisesti. Olen myös iloinen, hymyilevä ja huumorintajuinen ja luokkani naisopiskelijat usein sanovatkin, että olen mukavaa kahviseuraa, koska olen hauska. Mutta miehet, voisitteko tekin kehua joskus naisia? Miksi se on niin vaikeaa? Vai saavatko ne "oikeat" kaunottaret kaikki kehut kyllästymiseen asti ja me tavalliset naiset jäämme nuolemaan näppejämme? Aika väärin sanoisin....

Saan kyllä kehuja miehiltä, ikää jo päälle 40 v. Pidän myös itsestäni huolta ja olen usein kuullut miesten suusta olevani kaunis. Tänään juuri totesin omalle miehelle, että ei kehu tarpeeksi ja totesi että ei vaan tajua tehdä sitä, vaikka kehumisen aihetta kyllä olisi. Miehet eivät vaan aina muista ja tajua ;D

Niin, ja ehkä se on tosiaan siitä, että kun nuorena melkein kaikki kuntoilevat ja itsestään huolehtivat naiset ovat viehättäviä (sädehtivät silmät, kimmoisa, kuulas iho, sutjakka kroppa) niin yli kolmekymppisenä pitäisi vaan tajuta, että koska en ole koskaan ollut kaunis, ainoastaan söpö, niin nyt sitten en ole miesten silmissä enää mitään :-( Harmillista....

No mun mies kyl on niin ihana, että muistaa aina puhua kauniisti. Vaikka en tod. mitään missitasoa ole. Mutta toisillemme olemme ihanimmat. Exäni ei koskaan puhunut sellaisia. Eli kyl se on kiinni paitsi kohteesta, niin puhujasta.

Sekä oma mies että vieraat miehet kehuvat yhä. Ikää on nyt 42 v. Pidän itsestäni huolta. Kuntoilen, korostan kauniita piirteitäni sopivalla meikillä ja käytän naisellisia vaatteita.

Itse en esim työpaikalla kehu hyvännäköisiä naisia kauniiksi ja jne koska mielestäni se ei kuulu työpaikalle.

Parisuhteessa ollessaan miehet saattavat joskus kokea naisen itsestäänselvyytenä jota ei enään tarvitse liehitellä- hänet on jo liehitelty. Väärin -tottakai mutta näin vain on.

• Tykkää
Reactions: musta kahvi
Itse en esim työpaikalla kehu hyvännäköisiä naisia kauniiksi ja jne koska mielestäni se ei kuulu työpaikalle.

Parisuhteessa ollessaan miehet saattavat joskus kokea naisen itsestäänselvyytenä jota ei enään tarvitse liehitellä- hänet on jo liehitelty. Väärin -tottakai mutta näin vain on.

Minä olisin aivan onnesta mykkänä jos opinahjoni nuorista pojista joku sanoisi minulle jotain kaunista. Tuntisin oloni nuorekkaaksi ja viehättäväksi -> naiseksi. Olen iloinen, flirtti ja varmasti tietävät, että tykkään jutella heidän kanssaan. Mutta onko se sitten niin, että ne todelliset kaunottaret kyllästetään kehuilla ja he ovat jo aivan kyllästyneitä kehuihin? Tavalliset naiset eivät koskaan saa mitään? Eikö olisi mukava tehdä tavallinenkin nainen onnelliseksi kehumalla vaikka hänen hiuksiaan tai sanomalla, että näytätpä tänään kivalta?

Kehutko sinä ap niitä tavallisen näköisiä keski-ikäisiä ukkoja, joille on jo hiukan kiloja tullut?

Meidän koulussa ei ole juurikaan keski-ikäisiä ukkoja (ehkä opettajia)... olen kehunut ja flirttaillut viattomasti miesten kanssa, jotka eivät olisi minusta "siinä mielessä" kiinnostavia. Olen huomannut, että he ovat olleet erittäin otettuja tästä ja kaikille on jäänyt hyvä mieli. Tämä siis on ollut hymyilyä kera hauskojen vitsien tai heittojen, mitä eivät ole osanneet odottaa. Eli siis miellyttävät ihmiset ovat saaneet tällaista osakseen.

Mies ei kehu koskaan :(
Eikä kukaan muukaan, en ole muiden miesten kanssa tekemisissä.

Sen tiedän että 40+ miehet salaa katselevat esim.kaupassa. Mutta kukaan ei katso edes niin että´jäisi kiinni´.

Itsetunto kuitenkin ok,tiedän olevani ihan nätti vaikka sitä ei mulle kukaan sanokaan :)

Eipä kehuta, ei. Paitsi satunnaisilla baarireissuilla känniset miehet. Oma mies ei koskaan. Siis ei oikeasti ikinä. Ei ulkonäköä, ei sitä, että työn ohella hoidan lapset, kodin, ruoat pöytään. Ei mitään.

Kissa kiitoksella elää... olishan se kiva, jos joskus saisi jostain tunnustusta.

Poika kehui tänään mahaani parhaaksi masuksi, kun köllöteltiin sängyllä. Pitää päätään aina mun masun päällä. Tuli kyl tippa linssiin. Mut minä oonkin tämmönen herkkis.

Mies kehuu aina silloin tällöin, tuntuu tosi hyvältä, kun se on tosiaan silleen spesiaalia. Ja minä oon ihan sulaa kamaa, kun se suunnittelee meidän yhteisiä eläkepäiviä.

Ei mua missään muualla kehuta, kotiäiti oon, eikä tuolla ruokakaupassa kukaan ole tullut kehumaan. Joskus huomaan miesten pitempiä katseita.

Viime kesänä eräs vanha (yli 80 v) mies kaupungilla aamupäivällä kehui hiuksiani vahvoiksi ja kauniiksi. Tukka oli siis ihan arkisesti letillä. Tuli kyllä hyvä mieli.

Kyllä mun mies kehuu. Itseasiassa mua varmaan kehutaan enemmän nyt kuin nuorempana, ehkä oon kypsynyt kauniisti ;) Mutta en mä mikään ihmeellinen kaunotar ole, ihan tavallinen nainen. Mutta mieheni silmissä kaunis. Tai sit se on tajunnut, että kehut kaunistaa... :D

Nuorempana olin hoikempi ja varmasti kauniimpi, ja silloin sain useinkin baareissa kehuja miehiltä. Entiset mieheni ovat minua kyllä kauniina pitäneet, mutta mitenkään usein eivät sitä ilmaisseet. Nykyinen mieheni kehuu minua kyllä ihan ylenpalttisesti, kuinka kaunis olen, kuinka seksikäs ja hyvämuotoinen jne. Se on minulle suhteessa ihan uutta, ja täytyy myöntää että hyvältä tuntuu. Enää tämän ikäisenä (40 v) minulle ei niin ole väliä sillä mitä minusta tuolla ulkona liikkuessa ajatellaan tai että kääntyykö toisten miesten päät katsomaan, vaan ainoa millä on merkitystä on se että olen omalle miehelleni mieluinen. Liikun ja pidän huolta kunnostani, mutta muuten en kyllä laittaudu tai tälläydy mitenkään. En meikkaa ja hiustenlaittoonkin riittää pelkkä harjaus.

Siis eihän yli 30v ole edes mikään vanha?! Kyllä naiset ovat hehkeitä ja kauniita yleensä ainakin 35 vuotiaaksi. Mun mielestä joku 31-32v on ihan yhtä nuori ja hehkeä, kuin 24veekin. Ihan ihmeellistä ja sairasta, että naisen pitäisi näyttää pikkutytöltä.

Mun mielestä nainen on kauneimmillaan siinä 30-35 vuotiaana. Ovat vielä nuoria ja nättejä. Sopiva sekoitus nuorta ja aikuista. Alle kolmekymppiset ovat liian tyttöjä vielä ulkonäöltään. Nelikymppiset alkavat sitten olla jo liian "aikuisia".

Minä olisin aivan onnesta mykkänä jos opinahjoni nuorista pojista joku sanoisi minulle jotain kaunista. Tuntisin oloni nuorekkaaksi ja viehättäväksi -> naiseksi. Olen iloinen, flirtti ja varmasti tietävät, että tykkään jutella heidän kanssaan. Mutta onko se sitten niin, että ne todelliset kaunottaret kyllästetään kehuilla ja he ovat jo aivan kyllästyneitä kehuihin? Tavalliset naiset eivät koskaan saa mitään? Eikö olisi mukava tehdä tavallinenkin nainen onnelliseksi kehumalla vaikka hänen hiuksiaan tai sanomalla, että näytätpä tänään kivalta?

Tässä on se ongelma että suomalaisessa kulttuurissa tuo voidaan helposti tulkita ns. iskuyritykseksi ja tunnelma voi tästä johtuen vaivaantua/jäätyä. Tästä kokemusta itselläni, nimittäin mielelläni kehun ihmisiä koska se usein piristää päivää enkä muutenkaan tykkää tästä jöröjukkakulttuurista. Seurauksena jälkeenpäin olen sitten kuullut toista kautta että tuokin yritti iskeä "Seijaa". Nice. Enpä siis kehu enää.

Naisten syytä kaikki.

Nih.

Yhteistyössä