Kehutaan miehiämme? ~Hyvän Mielen ketju~

Miun mies on kans ihana,leipoo hyviä piimäsämpylöitä,osaa tehdä hyvää ruokaa,tiskaa enemmän ku mie :D mie en tykkää tiskata.Tietää millon miulla päänsärkyä tai muuten huono päivä sanomatta,huomioi minuu sekä arjessa ja juhlassa ja sängyssä :D esim. tekee ruokaa valmiiksi kun mie oon kaupungilla ja asioilla tai huolehtii ku oon kipee,hieroo saunassa miun jalkoja ja pohkeita tai hartioita,muistaa hääpäivän ja ostaa tietyn lahjan,huomioi sängyssä,että miekin nautin.
Vastuulinen,Jaksaa naurattaa minnuu,kuuntelee,voin luottaa mieheen täysin,sanoo ja näyttää rakkaudensa.=)
 
"minä"
Ihana, kannustava, maailman rakkain ihminen <3 jaksaa mun kiukuttelut, hyvä ruoanlaittaja, siisti, ajattelee aina muita, herrasmies. Järkevä, huumorintajuinen, saa mut joka päivä nauramaan vatsa kippurassa. Hellä, kätevä, luotettava. Maailman paras mies <3
 
<33
Hyvä isä, touhuaa ja leikkii ja ON lasten kanssa paljon. Luotettava, fiksu, pitkähermoinen. Tuo merkkipäivinä kukkia ja on oppinut tietämään mistä ja millaisista kukkakimpuista tykkään :) Hermostuu hyvin harvoin, vaikka itse "kiukuttelisinkin" turhasta. Siivoaa omat jälkensä. Kestää ja jaksaa minua, vaikka en aina niin helppo olekaan. Antaa joka yö hyvänyön suukon ja sanoo useamman kerran viikossa rakastavansa <3
 
Mun mies on ihana, huolehtiva, hauska, energinen, aktiivinen...jaksaa mun kiukutteluja, osaa puhua ja pussata, yllätyksellinen, urheilullinen, ulkonäöltään mieluinen minulle, uusperheen isäksi aivan mahtava ja todella perhekeskeinen, hänen kanssaan on ihana käydä ihan missä vaan(lähikaupasta ulkomaan matkoille) koska meillä on tosi hyvä olla yhdessä ja aina hauskaa niin arjessa ja juhlassa :)
Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka kauan, kiva ketju :)
 

Yhteistyössä