Kehukaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Täällä on niin paljon negatiivisia asioita, että päätin nyt aloittaa ketjun pelkälle kehumiselle. :-D Eli kehukaa vaikka miestänne, hyvää palvelua, hyvää tuotetta, itseänne, mitä hyvänsä.

Itse kehun ainakin nyt miestäni. Kaikenlaisten ikävyyksien ja sattumusten jälkeen oon huomannut entistä paremmin, et on se kyllä ihana :) <3

Kehutaas.

-Anoppi ottaa tänään pojan yökylään ja tarjos vielä siivous apuakin viikonlopuksi.
-Appiukko lähetti mun kengät pohjanmaalta, jotka ne kävi vaihtamassa kaupassa, kun me ei enää reissulla keretty.
-Tyttö nukahti päikkäreille tosi kiltisti
-Mies tulee tänään ajoissa kotiin!!

-Mieheni hoiti aamusyötöt+muutenkin neidin hoidon ja antoi mun nukkua kipujani pois (tää toistuu monta kertaa viikossa)
-Mies tekee tänään suursiivouksen
-Pikkuinen on aurinkoisella päällä ja nauttii uudesta taidostaan (kääntyy selältä masulle)
-Ulkona paistaa aurinko!

kehun miun ystäviä, kaikkia yhessä ja erikseen (palstalta tulleita kuin myös palstan ulkopuolella tulleita) ootte kaikki ihania!

ja sitte kehun miestä... ihana se on... :heart:

- mun hiusvärit tuli postissa.. pääsen siis värjäilee hiuksia :p
-tyttö menee viikonlopuksi mun äidille.. ja me mennää miehen kans huomenna elokuviin :p
- ja muutenki kaikki taas tosi hyvin.. (mitä nyt kestovitutusta eilisestä telkkarin lojahtamisesta ei lasketa)

Yhteistyössä