Kehukaa RIPSIVÄRIÄNNE!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pitäis ostaa uusi ja tuo Kanebon 38 on kyllä helppo laittaa ja kestää hyvin, mutta poispeseminen onkin sitten tuskaa. Eli ripsarin täytyy olla

-vedenkestävä
-helposti pois peseytyvä
-mielellään pieni harjas

En tarvitse mitään kaareuttavia/ripsiä tuplaksi pidentäviä.
 
"vadelma ballerina"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22356571:
Mä en muista tuon merkkiä :D

Oisko Max Factor... Semmonen musta purkki, jossa on kultasella kirjotus sekä siinä korkin yläreunassa kullan värinen rengas. :) Siinä on ruton hyvä harja eikä tökötissä ole haukkumista.
max factor masterpiece max, täältä lähtee myös ääni sille :)
 
vv
Mulla on Cliniquen taivuttava rispiväri. Vähän samantyylinen kuin Kanebon 38 periaatteeltaan, eli pestään lämpimällä vedellä vetämällä pois ripisistä. Todella hyvä, ei sotke, levittyy kauniisti ja kestää pahimmankin rankkasateen tai itkun. Peseminen kuitenkin todella helppoa.
 
Lancome Hypnose waterproof. Ollut mun lemppari jo vuosia. Pidentää ripsiä jonkin verran.

Niitä on jo montaa eri mallia, eli löytyy sekä suoraa että kaarevaa ja isompaa ja vähän pienempää harjaa. Lähtee mun mielestä kohtuullisen helposti ripsivärin poistoaineella, mikä tarkoitettu vedenkestäville ripsareille.
 
[QUOTE="vadelma ballerina";22356588]max factor masterpiece max, täältä lähtee myös ääni sille :)[/QUOTE]

Joo just tuo. :D Piti kuuklella tarkistaa, näyttääkö purkki tutulta.
Mulla on ollu tota jo pari vuotta putkeen, kun totesin tuon harjan niin hyväksi. Ei tuu hämähäkkisilmiä.. Eikä tuokaan varise + saa Prismasta.
 

Yhteistyössä