Kehukaa puhelintanne! Olisi uusi luuri hakusessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on nokian joku, perus- Värinäyttö kuitenkin löytyy :D
Sillä voi soittaa ja tekstaa, ja joku pixelimössö kamerakin löytyy.

Puhelin on mulle vähän sellanen "se nyt on ku muillakin on". Jos jonnekki lähden, pystyn helposti jättää puhelimen kotiin. Ja tuppaa se usein lojuu äänettömällä yön jäljiltä jossain... Kaivan sen esiin kun sitä tarvitsen.
Puhelinmallit mitä multa löytyy, on kaikki jotain saatuja tai maksanu muutaman hassun kympin.

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-7230

hyvät puolet:

+ kamera luonnon valossa ihan ok (kuvasta saa selvää siis)
+ näppärä
+ akku kestää hyvin
+ kestää kolhuja suhteellisen hyvin (aina tiettyyn pisteeseen asti. Ei oo ainaka vielä hajonnu vaikka välillä onki tippunu sängyltä lattialle tai saunan lauteelle kun oon laittanu housuja jonnekin kuivumaan)

huonot puolet:

-ainaki täällä lähes kaikilla on tällänen (vähän tylsää ku joka toisella vastaantulijalla on saman näkönen puhelin)

Eli joo oon kyllä tykänny tästä kovasti :). Eihän tää mikään huipputekniikan uusin taidonnäyte ole, mutta varsin toimiva ja ulkonäöstäkin tykkään.

Nokian C7 löytyy ja on osoittautunut ihan hyväksi hankinnaksi.

Mulla kans on C7, sain sen ilmaiseksi.
Kivaa kun siinä on 2 kameraa, vaikka se etupuolen kamera onkin tosi karkealla kuvanlaadulla, mutta voi vaikka mallailla lakkeja, hiuksia tms. sen avulla.
Olisin hankkinut iphonen, mutta kun sain tuon ilmaiseksi, niin ei sillä sitten kiirettä olekaan.

Voi näitä tietäjiä. Iphone on surkea romu; katkoo puheluita eikä toimi heikossa kentässä. Ihan huippupuhelinta haluaville tulossa Nokian N9, halvempaa haluaville C6/C7 tai N8.

Yhteistyössä