Kehukaa puhelintanne! Olisi uusi luuri hakusessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamar

Vieras
Uskokaa tai älkää, mutta mulla on tällä hetkellä puhelin, jolla ei voi lähettää tai vastaanottaa edes kuvaviestejä. Eli todella aataminaikainen perusmalli kyseessä. Haaveissa olisi uusi puhelin, mutta ei mitään hajua, mikä ois hyvä. Musiikkisoitin ja FM-radio siinä pitää olla. Netissä surffailusta puhelimella en niin kovasti piittaa. Sitä olen miettinyt, että kestääkö sellanen kosketusnäyttö...

Mulla on Htc desire, ja tykkään. Kiva pelata ja surffata netissä. On nopea ja helppo käyttää(ainakin mun mielestä). Mut jos ei nettisurffailusta ja pelaamisesta niinkään välitä ja lähinnä vaan soittelee ja tekstailee- ei oo mitään järkeä ostaa ton hintasta puhelinta.

mini-n97.jpg

ollu vuoden ja pois en vaiha :)

[QUOTE="pii";24296018]htc, erittäin hyvä, voin suositella![/QUOTE]

Mun pojalla myös. Näyttö nousee ja näppäimet tulee esille. Kehuu kovasti.
Itselläni ihan tavallinen ja sillä pärjään.

Ostettiin pari vuotta sitten Nokia 3120 classicit 24e kipale. Hyvin toimii. Kestävä puhelin, jolla ottaa ihan siistejä kuvia ja videonpätkää (parempia kuin uudemmalla kosketusnäyttöpaskalla), muistikortit toimii joten voi käyttää mp3-soittimena. Hintalaatusuhde ihan loistava. Eipä noita taideta enää myydä vaan, oiskohan tuo 3720c nyt sitten samantyylinen? Nokia Suomi - Nokia 3720 classic - Tarkka tuoteseloste

Yhteistyössä