Kehukaa häpeämättä autojanne :)

  • Viestiketjun aloittaja autoileva äiti
  • Ensimmäinen viesti
autoileva äiti
Pitäis löytää meidän perheelle uusi auto, mutta ei tunnu mikään oikein natsaavan. Haussa olisi alle 30 000 e maksava ei mielellään kovin vanha kulkupeli, jossa olisi hyvät tilat takana (meillä on yksi lapsi joka istuu selkä menosuuntaan). Ja sellainen, joka olisi silti kooltaan aika kompakti. Onku sinulla sellainen tai muuten hyvä auto? Nyt saa kerrankin kehua ja suositella häpeämättä :D.
 
123
''Haussa olisi alle 30 000 e maksava ei mielellään kovin vanha kulkupeli, jossa olisi hyvät tilat takana''

Okei, ei natsaa mun kaara, en mä kyllä sitä mistään hinnasta myiskään :)
 
"vieras"
Niijpä=) Meillä alle tonnin carina ja mahtava peli.hyvä takakontti , tilaa riittävästi!vuoden aikana tullu mittariin 42 000!!! öljyjä vaihettu ja hyväpeltinenkin vielä on!
 
"zxz"
Mulla on 05v hopean varinen 5 henkinen automobile. Polttaa kaiken bensan mita tankkiin pumppaan, jos ei tipu maahan ennen sita, olijya menee myos runsaati , ajoi tai ei. Takapenkin taa mahtuu hyvin pari tyokalupakkia ja evaat paivaksi. Saat sen 30 tonnilla, jos niin haluat, merkki on Jeep.
 
autoileva äiti
[QUOTE="zxz";22141604]Mulla on 05v hopean varinen 5 henkinen automobile. Polttaa kaiken bensan mita tankkiin pumppaan, jos ei tipu maahan ennen sita, olijya menee myos runsaati , ajoi tai ei. Takapenkin taa mahtuu hyvin pari tyokalupakkia ja evaat paivaksi. Saat sen 30 tonnilla, jos niin haluat, merkki on Jeep.[/QUOTE]

Okei, siis ei Jeeppiä :).
 
Yhden lapsen saa kyllä kutakuinkin autoon ku autoon takapenkille, jos nyt et miniä ajatellut ostaa.
Voin suositella farmarimersua, tuolla 30k eurolla saat jo melko tuoreen. kestää kauan.
Lisättäköön että itse ajan ford galaxyllä mihin saa vaikka 5 kakaraa selkä menosuuntaan :D
 
Viimeksi muokattu:
e
Meillä on Peugeot 407. Todella tilava, turvallinen ja mun mielestä tosi semmonen vakaa ajettavuudeltaan. Haittapuolena vois mainita sen, että vaikka auto ei ole montaa vuotta vanha, piti jo pari laakeria vaihtaa ja jotain pientä vikaa on ollut välillä.. Tosin se laakeri tais mennä kun miestä vähän lapsetti ja piti kaasutella turhanpäiten.:p En kyllä vaihda ihan hetkeen tuota autoa.:)
 
autoileva äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22141633:
Yhden lapsen saa kyllä kutakuinkin autoon ku autoon takapenkille, jos nyt et miniä ajatellut ostaa.
Voin suositella farmarimersua, tuolla 30k eurolla saat jo melko tuoreen. kestää kauan.
Meillä on se ongelma, että lapsi istuu siis selkä menosuuntaan ja eteen pitäisi mahtua vielä aikuinen. Nykyisessä Hondassa tekee tiukkaa jonkin verran.
 
autoileva äiti
Meillä on Peugeot 407. Todella tilava, turvallinen ja mun mielestä tosi semmonen vakaa ajettavuudeltaan. Haittapuolena vois mainita sen, että vaikka auto ei ole montaa vuotta vanha, piti jo pari laakeria vaihtaa ja jotain pientä vikaa on ollut välillä.. Tosin se laakeri tais mennä kun miestä vähän lapsetti ja piti kaasutella turhanpäiten.:p En kyllä vaihda ihan hetkeen tuota autoa.:)
Tällä ajoin autokoulussa 2 vuotta sitten. Tykkäsin kyllä kovasti. Onko autossa hyvät tilat takana?
 
passat
Meillä Passat ja olemme todella tyytyväisiä! Tilava takana hyvin, vie vähän dieseliä, ei mikään kallis ja mielestämme hyvä ajaa. Nyt porrasperämalli, takakonttiin olemme saaneet yhdistelmävaunut (renkaat irrotettu) ja vielä muutamia kasseja. Takapenkillä hyvin tilaa, lapselle jää selkämenosuunnassa jalkatilaakin. Haaveilemme toisen lapsen myötä farmariautosta ja olemme vakaasti passatin kannalla!
 
"zxz"
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22141633:
Yhden lapsen saa kyllä kutakuinkin autoon ku autoon takapenkille, jos nyt et miniä ajatellut ostaa.
Voin suositella farmarimersua, tuolla 30k eurolla saat jo melko tuoreen. kestää kauan.
Lisättäköön että itse ajan ford galaxyllä mihin saa vaikka 5 kakaraa selkä menosuuntaan :D
Minka vuojen Galaxy , onko ameriikasta tuotu?
 
Ja mä voin myydä tuon mun galaxyn kyllä kun tarpeeksi tarjoat :D
Meillä keskirivissä istuu kaikki kolme mukulaa, pienin keskellä selkä menosuuntaan jakkarassa ja isommat reunoilla, tuossa kun on kaksi integroitua lastenistuinta..
 
[QUOTE="zxz";22141682]Minka vuojen Galaxy , onko ameriikasta tuotu?[/QUOTE]

vuoden -99 ja ei kait ny foortia ameriikoista tuoda (tosin, valmistusmaa on brasilia..)
ajettu alle 200tkm, ja tykkään kyllä ajaa.
Parempi kuin voyager oli.
 
"mantelisuklaa"
[QUOTE="vieras";22141561]Niijpä=) Meillä alle tonnin carina ja mahtava peli.hyvä takakontti , tilaa riittävästi!vuoden aikana tullu mittariin 42 000!!! öljyjä vaihettu ja hyväpeltinenkin vielä on![/QUOTE]

Noi vanhat tojot on muuten aivan parhaita autoja... ;) Mullakin -89 carina ja käy ja kukkuu, kun käki ja lähtee laakista käymään talvipakkasilla! Lisäksi varaosta on halpoja ja niitä voi korjata ja huoltaa kuka vaan kyläkolli, eikä tarvi maksaa tajuttomia summia merkkihuoltoon... :whistle: ;) :D

No joo, mä olen kyllä säästämässä ja hankkimassa "tän vuosituhannen" avensista heti, kun sopiva tilaisuus tulee. =)
 
"zxz"
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22141698:
vuoden -99 ja ei kait ny foortia ameriikoista tuoda (tosin, valmistusmaa on brasilia..)
ajettu alle 200tkm, ja tykkään kyllä ajaa.
Parempi kuin voyager oli.
Se on 7 hengen tila-auto, vai mita?
Mulla on myos -99 Ford Windstar myos 200 000km Ja parempi kuin -o5 Jeep
 
[QUOTE="zxz";22141745]Se on 7 hengen tila-auto, vai mita?
Mulla on myos -99 Ford Windstar myos 200 000km Ja parempi kuin -o5 Jeep[/QUOTE]
juu semmonen 7hengen tilaihme tuo on. tosin kun omia mukuloita on 3 ni liki pakko olla 7 paikkanen jos meinaa joskus jonku ottaa kyytiin
 
Alkuperäinen kirjoittaja autoileva äiti;22141785:
Yritetty on, mutta ei oikein mikään iske. Siksi kaipaan suosituksia :).
no vw golf ja passat on hyviä autoja, toyota corollat ja avensis
opel astra (tosin se on aika pieni 3 ovisena mikä meillä on)
skoda octavia, felicia ovat myöskin mun kuuleman mukaan hyviä
 
Suzyanne
Ford Mondeo löytyy meiltä. Hyvä auto on ollut nämä 6 vuotta, vain kerran jättänyt tielle. Farmarimalli olisi kyllä parempi nykyään, kun on lapsi, ja reissataan paljon.
 

Yhteistyössä