Kehtaisko/viittiskö/voisko?!?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Huomenna pitäis pitää koulussa 10-15 minuutin mittanen myyntiesittely ja oon tänää koneella kirjottanu ja kirjottanu ja tehny jopa pienen esitevihkosenkin jaettavaksi luokkatovereille, jotka arvioi miun esittelyn... Ni päätin siis pitää myyntiesittelyn Lunetten kuukupista...ni täs nyt mietin ja pähkäilen pääni puhki, et kehtaisko, viitsiskö voisko tai uskaltaisko sitä viedä oman kupin sinne... Ku hyvä tietty ois, jo ois tuotekin esillä, mut mut... Yks ainut mies on joukossa, mut se nyt ei esteenä ole..mietin vaa, et ku oon tuota kuppia käyttäny jo 1,5 vuotta, et et...puhdashan se on, ku oon pitäny siistinä...mut mut..kuiteskin... :/ Auttakee!! |O

No en kyllä veis jos on jo ollut käytössä... tai voithan kesken luokkakavereittes sitä tutkiessa mainita että - ai niin se on ollut mun rämemajavassa käytössä ja katsoa niiden ilmeitä :) he he...

Alkuperäinen kirjoittaja toosa laite:
No en kyllä veis jos on jo ollut käytössä... tai voithan kesken luokkakavereittes sitä tutkiessa mainita että - ai niin se on ollut mun rämemajavassa käytössä ja katsoa niiden ilmeitä :) he he...

Mjoo, voi olla kivampi, ettet näytä. Näytä pussissa, mut älä anna käteen.

Helpompaahan tietty tuotteen myyntiesittelyä ois pitää, jos käsissä ois itsellään se tuote, mut mut...ehkä joo voisin sen pussissa ottaa mukaan ja vain näyttää... Oon kuitenkin tehnyt jokaiselle oman esitteen, jossa on myös kuvia, mut itseä ainakin silloin ennen kupin ostamista kiinnosti se luonnollinen koko ym. mitä ei kuvista saanut selkoa.. Taidan kiehauttaa sen täs viel aamusella, ni on varmasti puhdas... otan ainakin mukaan, mut saas nähä miten käy sit ku esittelyn ois määrä alkaa :D

Yhteistyössä