Kehtaisitko...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hih

Vieras
...jos oisit käynyt kätsomassa yksityisellä myynnissä ollutta ok-taloa ja silloin sanonut ettet osta sitä, niin kehtaisitko 3kk myöhemmin vielä soittaa ja kysyä, oisko talo vielä myynnissä, kun on alkanut jälkeenpäin sittenkin kiinnostamaan???
 

Yhteistyössä