H
Hih
Vieras
...jos oisit käynyt kätsomassa yksityisellä myynnissä ollutta ok-taloa ja silloin sanonut ettet osta sitä, niin kehtaisitko 3kk myöhemmin vielä soittaa ja kysyä, oisko talo vielä myynnissä, kun on alkanut jälkeenpäin sittenkin kiinnostamaan???