Kehtaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla hajos auto. Ja mies on viikon reissussa toisella autolla. Nyt oon lähdössä appiukon kans viemään autoa korjaamolle. Ajattelin että samalla vois käyttää meitä kaupassa (siis minua ja lapsia) et pärjään taas muutaman päivän.
Ongelma vaan se että mulla ois pitäny menkat alkaa (lääkkeillä) viikonloppuna ja niitä ei kuulu. Eli pitäs ostaa raskaustestikin et tiedän soitanko lääkäriin vai mitä teen.
Appiukko yli 60 perus suomalainen mies jonka kans ei varmasti puhuta muusta kuin säästä ja kaikesta muusta yhtä henk koht. asioista.
Että siis kehtaanko ostaa sen testin vai vitkutanko että saan sen auton kuntoon tai mies tulee kotiin? Toisaalta mietin että ei tuo appiukko ees varmaan tajua mitä ostan jos ei sitte sattumalta lue paketin kyljestä.. Plääh ei taas oo vaikeaa tämä elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Jos se siellä kaupassa on liian hankalaa niin sit pitää vaan taktikoida että "käynpä vielä äkkiä tossa apteekissa, katotko lapsia sen aikaa? Turha meen on kaikkien sinne mennä pyörimään.".

Näin tekisin kanssa. En muuten kehtais ikupäivänä minäkään appiukkoni nähden tehdä mitään "arkaluontosia" ostoksia...

Selvisin hengissä. Appi jäi autoon istuun.. Ja vietiin lapset anopille ensin. Eli meni helpommin mitä ajattelin. Jotain hyvääkin tälle päivää. Ja joo meen jo ylikierroksilla näien hommien kans..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selvisin hengissä. Appi jäi autoon istuun.. Ja vietiin lapset anopille ensin. Eli meni helpommin mitä ajattelin. Jotain hyvääkin tälle päivää. Ja joo meen jo ylikierroksilla näien hommien kans..

Teitkö testin :p

En just tultiin kotiin. Pitää saaja nuo lapset nukkuun eka..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En just tultiin kotiin. Pitää saaja nuo lapset nukkuun eka..
Tuleppa kertomaan sitte :)

Yhteistyössä