Kehtaisitko mennä päivystykseen tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Raskaustesti plussaa toukokuussa, verenvuoto alkoi 10. päivä toukokuuta eli n. kuukausi sitten, koveni paljon ja kesti neljä, viisi päivää. Sen jälkeen tein negatiivisen testin. Tein pari samanlaista myös viime viikolla. Kuukautiset alkoivat eilen, tänään jumalaton alavatsakipu oikealla puolella. Otin 800 Buranan, ei juuri helpota. Voiko olla kohdunulkoinen raskaus tms.?

Mulla ei tyypillisesti oo koskaan menkkakipuja tai muitakaan kipuja. Omaan korkean kipukynnyksen.. Hieman huimaa mut se johtuu varmaan menkoista.

"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja åp;23989966:
Soittamallahan se selviää:) sanovat kyllä jos on aihetta mennä
Joo siis unohtui sanoa että soitin 21 aikaan ja sanoivat, että jos kipu pahenee niin voi mennä.. Mistä tiedän jos se pahenee? :D Oon synnyttänyt useamman kerran ilman lääkkeitä tai kipuja. Jotenkin en tunne sitä kuin tavalliset ihmiset. Nyt aikalailla tuntuu :/ Mutta toisaalta kai tuollainen voi johtua mistä vaan. Eikös kohdunulkoinenkin näkyis testeissä?

[QUOTE="pepe";23990000]Jos 800 burana ei auta parin tunnin päästä sen ottamisen jälkeen, niin kipin kapin.[/QUOTE]

No mulla ei oo koskaan auttanut. Mutta jos otan 2x400mg, niin se tehoaa, niin kummallista kuin onkin.

Mutta kyllä kehtaisin mennä päivystykseen ihan varmasti.

Mä mietin kevätkesällä 2 vuotta takaperin kans, että kehtaisinko mennä, kun sattuu. Soitin, ja erittäin tympeä akka vastasi, että "no tule nyt sitten näytille jos haluat". Kohdunulkoinen valui vatsaonteloon -> päivytysleikkaus.

Mee vaan näytille.

Yhteistyössä