Kehtaisitko mennä naimisiin tässä häämekossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Smile"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tämä parempi/huonompi?
http://www.lightinthebox.com/fi/Audrey-Hepburnin-Funny-Facein-innoittama-venekaula-aukkoinen-polvipituinen-runsashelmainen-satiinihaapuku_p61496.html

Eka on mun mielestä parempi ja todella kaunis. Itselleni vaihtaisin rusetin esim vaalean vihreään tai tumman punaiseen ja asusteet esn mukaan. Toi vaaleanpunainen kun ei vaan ole mun juttu... mutta joo tosi ihana :)

Ihan kaunis mekko, mutta tuolla hinnalla voit olla varma, että kangas on ei ole hyvälaatuista. Mekko ei siis todellakaan tule näyttämään tuolta todellisuudessa. Kuuluuko hintaan alushamekin (en jaksa selata sivuja tarkemmin)?

[QUOTE="vieras";28964199]Ihan kaunis mekko, mutta tuolla hinnalla voit olla varma, että kangas on ei ole hyvälaatuista. Mekko ei siis todellakaan tule näyttämään tuolta todellisuudessa. Kuuluuko hintaan alushamekin (en jaksa selata sivuja tarkemmin)?[/QUOTE]

Samaa mieltä. Harkitse teettämistä ompelijalla kunnon materiaalista!

Well, satiini eli tässä tapauksessa polyesteri ei kelpaa mulle edes siivousmekoksi.

Joten, tilaamatta jäisi. Ei koskaan muovia päälle elämän suurena päivänä.

Ihan kiva mekko.

Jos ei oo ihan noin tiukka budjetti ja sulle on merkitystä sillä, millaiseen mekkoon pukeudut hääpäivänäsi, niin ei ehkä kannata tilata halpaa kiinasta. Työn jälki ei välttämättä ole ihan niin hyvää mitä toivoisi ja olettaisi ja palauttaminen ei ole yksinkertaista.

Kaveri tilasi vastaavasta (ei tosin samasta) samaa hintaluokkaa olevan puvun. Mekko oli liian iso (vaikka mitattiin tarkkaan) ja työn jälki luokatonta. Helma oli viimeistelemättä, kankaassa oli reikiä ja koristeet sekä yksityiskohdat oli sinnepäin eikä esim vyötärönauhan pitsiä oltu kohdistettu. Valitti tietenkin asiasta ja paras tarjous taisi olla, että voivat palauttaa parikymmentä prosenttia kauppahinnasta korvaamaan puvun korjausta täällä.

Toki voi olla että hällä oli vaan huono tuuri, mutta itse en kyllä uskaltaisi hääpukua tuollaisesta enää tilata.

Helma hassun pituinen ja pinkki hääpukuun jotenkin liian tyttömäinen. Polyesteri hiostaa ihan hirveästi, joten tuskin tuo mukava päällä on.. Ihan nätti kyllä.

Nätti mekko ja mä tykkään rusetin väristä, olen vaaleanpunainen ihminen (paljon vaal.pun. vaatteita). Itselleni mekko ei sopisi (lyhyt ja "muotoja") mut pitkälle ja hoikalle sopii varmaan hyvin.

Tuollainen fiftarityylinen mekko sopii paremmin lyhyemmille tai enintään keskimittaisille kurvikkaille mutta siroille naisille. Sellaisille joilla on viiskytluvun vartalotyyppi. Pitkälle ja hoikalle sopis joku muu. Mutta ihana mekko on kyllä muuten, tuo kellohelma on upea.

Tosi nätti ja tyttömäinen, fiftarityylinen. Sopisi toukokuisiin keväthäihin. :) Jos koet että tuo mekko on sun tyyliä niin anna mennä, ihana! Tuo tokan linkin mekko ei ole mistään kotoisin.

Hinta on kyllä vähän epäilyttävän edullinen, onko mekko varmasti sitten jämäkkä ja laadukkaan tuntuinen? Ompelijallakin voisi teettää puvun, tai muokata valmiista mekosta omanlaisen.

Musta olis niin siistiä, kun näkis häissä muitakin mekkoja, niitä olkaimettomia ja vartalonmyötäisiä pötköjä on jo kateltu kyllästymiseen saakka. ;)

Yhteistyössä