Kehtaisitko mennä naimisiin tässä häämekossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Smile"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole yhtään minun tyyliseni mekko, mutta ei tuo mielestäni rumakaan ole. Mielestäni mallin päällä mekko näyttää jotenkin hassun pituiselta. Helmaosakaan ei ole mielestäni kovin kiva... Ja oikeastaan kaula-aukkokin tulee liian korkealle. Onkohan mekko mallille väärän mallinen? Ehkä se jonkun muun päällä näyttäisi paremmalta.

Jos olisin pitkä ja hoikka, valitsisin jotain tyköistuvampaa enkä kellohelmaa (ei sillä, ettei kellohelma pitkälle ja hoikalle sopisi), mutta eihän tuossa mitään vikaa ole, jos itse tykkäät!
Jäin ihmettelemään, mistä tuo "Kiirehtiä merenkulun" on googletranslatella kääntynyt :laugh:

Kaunis on, tykkään itsekin viiskytluvun tyylisistä mekoista. Aavistuksen liian koruton mun makuun, mutta asusteilla saa varmaan personoitua kivasti. Vaatii sitten alle muhkean tyllialushameen! Vaikka värillisen sellaisen, jos tykkää.

Minusta aivan ihana! Jos oltaisiin häät järjestetty, olisin tuon tyylisen halunnut. Nauhan väri voisi olla jokin muu kuin vaaleanpunainen. Näyttävät korut ja kengät niin kokonaisuus on siinä!

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Makuasia tietysti mistä väreistä tykkää, mutta itse haluaisin ehkä samanvärisen rusetin kuin
mekko, liilan, luumun tai sinisen.
Tää on vaan minun mielipide väristä, en ole mikään pinkkin ystävä. :)

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä erittäin kaunis. Vähän fiftarityylinen, mutta klassinen. Ei liian paljastava tai tyrkky. Ajaton. Vaatii tietynlaisen kampauksen ja klassisen yksinkertaisen kimpun. Todellakin voisi olla omassa ranking-listassani melko korkealla, jos tarvetta hääpuvulle olisi. Kengät ovat myös tärkeät, ja jos olet hoikka ja sironilkkainen, kehottaisin pohtimaan ihan matalia ballerinoja.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä