Kehtaisinko pyytää yhtä miestä Facebook-kaveriksi...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Taustaa sen verran, että meillä oli usean kuukauden ajan silmäpeliä, flirttiä yms, kun koulussa näimme ohimennen pari kertaa viikossa.
Sitten kohtasimme baarissa, tanssimme, pussailimme ym. Mies otti mun puhelinnumeron ja sanoi soittavansa seuraavana päivänä. No ei sitten koskaan soittanut. Ja nyt emme enää koulun merkeissäkään ole nähneet, kun on kesälomat.

Tästä on siis aikaa n. 1½ kuukautta, kun pussailimme baarissa ym. En tiedä miksei ottanut yhteyttä (en siis ole esim. mikään sotanorsu, että olisi selvinpäin tajunnut nuolleensa jotain rumilusta tms). Voi olla että seurustelee/seurusteli silloin, tai on myös mahdollisuus, että meillä kävi siinä joku väärinkäsitys, en tiedä...

Mutta kysymys kuuluu siis, että kehtaisinko lisätä hänet kaveriksi Facebookissa? Edelleen vähän kaivelee tuo tapaus, oli sen verran ihana mies... Ja hänellä on siis Facebookissa yli puolituhatta kaveria, että sellaista syytä kieltäytyä kaverikutsusta ei ole, ettei olis tapana lisäillä ns. puolituttuja.

Kaverini sanoo, ettei itse kehtaisi alentua pyytämään kaveriksi, mutta mä mietin, että MITÄ MENETETTÄVÄÄ MULLA ON? Loppujen lopuksi?

Itse en lisäisi, mutta toisaalta, ihmiset ovat erilaisia. Eikä tuossa tavassa ole mitään väärää. Minulla on vaan niin, että miehet piirittävät minua, ei toisinpäin.

Nää on näitä ku naiset selittelee itselleen jutut parhain päin.

"Meille sattui väärinkäsitys ehkä ja siksi hän ei soittanut/ehkä hänen puhelimensa on hukassa eikä hänellä ole ollut rahaa ostaa uutta/ehkä hänen äitinsä on sairaana ja hän on ollut hoitamassa äitinsä asioita/koira on pitäny kiireisenä"....

Jos mies ei ota yhteyttä, miestä ei kiinnosta. How simple is that. Sinuna en lisäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Kaverini sanoo, ettei itse kehtaisi alentua pyytämään kaveriksi, mutta mä mietin, että MITÄ MENETETTÄVÄÄ MULLA ON? Loppujen lopuksi?[/quote

Tuollaista suosittua miestä (ilmeisesti) ei kannata jahdata ainakaan suoraan. Anna sen luulla että se jahtaa sinua niin saattaa kiinnostua.

Kyllä mä varmaan uskaltaisin pyytää, jos kyseessä olisi henkilö, jota en joutuisi muissa merkeissä päivittäin näkemään! Silloin pystyisin mukisematta nielemään sekä myönteisen että kielteisen vastauksen kaveripyyntöön. Jos henkilö hylkäisi pyynnön, mutta näkisin häntä naamakirjan ulkopuolella suunnilleen joka päivä ja olisin lisäksi pihkassa, niin silloin tuska voisi olla lähellä sietämätöntä. Sellaiselle en yhtään epävarmassa tapauksessa pyyntöä lähettäisi...

Jos kerran baarissa (hieman tai vähän enemmän kännissä?) olitte, niin mies on voinut yksinkertaisesti unohtaa saaneensa puhelinnumeron, hukata sen tai pelätä soittaa sulle selvinpäin...

Yhteistyössä