kehtaisiko lasten kanssa käydä terassilla näin vappuaattona iltapäivällä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kehtais mennä ikinä lasten kanssa, mutta etenkin tää vappu on semmonen päivä että voi olla porukka vähän riehakkaammalla päällä joten jättäisin väliin.

Kyllä me oltiin viime kesänä paikallisen Chicos-ravintolan terassilla ottamassa yhdet. Poika söi samalla lounaan siellä. Ihan hyvin voi mennä jos paikka on siisti eikä siellä oo örveltäjiä.

[QUOTE="hmm";23682174]No miksei kehtais?? En ymmärrä tuota "mitä ihmisetkin ajattelee"-pelkoa.[/QUOTE]

Muistuu mieleeni viimekesäinen terassiketju... Ilmeisesti nämä lasten kanssa terassille aikovat ovat menossa jonkin ruokapaikan terassille, jossa on myös lounastajia tms? Täkäläisittäin kun terassi on nimenomaan juottolan terassi enkä ihmettele yhtään, jos joku katsoo kieroon lasten kanssa siellä liikkuvia. Sama asia kuin veisi lapsen perjantai-iltana baariin siksi aikaa, kun käy juomassa sen yhden.

Riippuu terassista. Jos joku paikallinen "räkälä" niin en kehtaisi. Jos taas tasoltaan parempi paikka niin kehtaisin.

Näin juuri ajattelen minäkin. Onneksi asun ulkomailla, jossa ei tarvitse tällaisia asioita miettiä, kun ei näy örveltäjiä, joten on ihan ok olla lasten kanssa "terassilla" syömässä, kahvilla, lasillisella.. Hyvää vappua sinne Suomeen!

käyty joskus lapsen kanssa vappuaattona terassilla, minä, lapsen isä ja minun vanhemmat. Käytiin siis ruokaravintolan terassilla, eikä siinä mun mielestä mitään pahaa ollut, rauhallisia olivat ihmiset, osa joi kahvia, osa siideriä/olutta. En menisi, jos olisi paljon riehakkaita ihmisiä, humalaisia tm. Täällä meilläpäin on yksi ravintola, on siis ruokaravintola, mutta keittiön mennessä kiinni ihmiset jäävät iltaa istumaan, oli meillä joskus tapana voitokkaan pelin jälkeen tapana mennä sinne sunnuntai iltana, lapset saivat jäätelöä ja vanhemmat joskus kahvin/teen tai joskus juotiin siiderit. Mihinkään räkälään en lapsiani veisi oli vappu tai ei.

En todellakaan menisi. Kerran olen nähnyt kaverini äitinsä kanssa terassilla kupposella. Lapsi siinä seisoi ja odotti. Vaikka olin itse ala-asteella silloin, niin ajattelin, että onneks mulla ei oo tollasta äitii.

[QUOTE="pöh";23682144]ai....me oltiin viime vappuna meidän muksujenkaa päivällä terassilla. lapset nukkui rattaissa ja me juotiin yhdet :D ei kukaan kattonu pahalla![/QUOTE]

Ihan varmasti joku palstalainen kattoi ja tuli tänne sit avautumaan ;)

[QUOTE="vieras";23682255]En todellakaan menisi. Kerran olen nähnyt kaverini äitinsä kanssa terassilla kupposella. Lapsi siinä seisoi ja odotti. Vaikka olin itse ala-asteella silloin, niin ajattelin, että onneks mulla ei oo tollasta äitii.[/QUOTE]

Mulla on. Siellä mä aina odottelin että äiti tai molemmat vanhemmat sai juotua. Aina sanoi että nää on viimeiset. P#rseestä se oli :(

Yhteistyössä