kehtaatteko antaa omatekoisia lahjoja joululahjoiksi?

• Viestiketjun aloittaja t.t
  • Ensimmäinen viesti
t.t
tykkään askarrella ja väkertää kaikenlaista. sukulaiset ei vaan arvosta yhtään omatekoisia lahjoja, joten en tiedä viitsinkö enää heille laittaa näitä lahjoiksi. onko jo vanhanaikaista antaa omatekemiä lahjoja?

höpönpöpö
Joo! Annan kummilapsille itse neulomani villasukat :) Ovat aikaisempina jouluina ainakin arvostaneet näitä lahjoja (tai ainakin heidän vanhemmat). Lisäks oon sit osatanu jotkut toivomansa lelut, joita lapset on sitten itse varmaan enemmän arvostaneet..

Karvanaama
Ite siinä iässä, että ei tartte oikeastaan yhtikäs mitään, kaikkea löytyy ehkä jo liikaakin. Oma tehty lahja olis tosi hieno juttu, ainakin meikäläinen arvostaisi. Nykyään ne pehmeätkin paketit on tosi mukavia, joskus nasuna niitä ei osannu arvostaa.

dfbhd
Askartelu ja väkertäminen kuullostaa äkkiseltään sellaiselta, etten sellaista itsetehtyä antaisi.Eli musta ei oo kiva antaa jotain pullonkorkeista/tölkkirenksuista askarreltua.
Neulotut lahjat on ihan eri asia, samoin kuin vaikka astiat tai vastaavat, eli itsetehdyt käyttöesineet.
En siis innostuisi (kierrätyskamasta) askarrellusta tuikkulyhdystä mutta vaikkapa itsetehdyt puiset paistinlastat tai villasukat olisi ihanat!

taamu
Askartelu ja väkertäminen kuullostaa äkkiseltään sellaiselta, etten sellaista itsetehtyä antaisi.Eli musta ei oo kiva antaa jotain pullonkorkeista/tölkkirenksuista askarreltua.
Neulotut lahjat on ihan eri asia, samoin kuin vaikka astiat tai vastaavat, eli itsetehdyt käyttöesineet.
En siis innostuisi (kierrätyskamasta) askarrellusta tuikkulyhdystä mutta vaikkapa itsetehdyt puiset paistinlastat tai villasukat olisi ihanat!
peesi tähän.

ssssssssssss
meille anoppi aina väkertää jotain. ja voin sanoa et arvostan näitä ihan älyttömästi. on neulonut pipoa, sukkaa tehnyt semmoisen jouluvalo kehys härpäkkeen, havupallon ym.

mä "vieraana"
Annan villasukkia, lapasia ja huiveja sellaisille sukulaisille, joiden tiedän niitä arvostavan. Myös päivähoitajille ja opettajille olen antanut em. neuleita. Käytössä näkyvät useimmat olevan :). Läheisimmille olen tehnyt muutaman torkkupeitonkin. Naarurille ja miehen sisaruksille olen jo vuosia leiponut kahvikakut tms. Ostaisivat ne muuten joka tapauksessa myyjäisistä (siis ne minun tekemäni) ;).

Yhteistyössä