Kehtaatko sanoa/tehdä näitä asioita samalla katsoen miestäsi silmiin?

  • Viestiketjun aloittaja enniina
  • Ensimmäinen viesti
jaha
1. pieraista - kyllä
2. sanoa, että kävin paskalla - kyllä
3. vaihtaa sidettä/tampoonia - monesti tehnytkin
4. riisua vaatteet ja olla täysin alasti hänen edessään - kyllä
5. shoppailla alusvaatteita - kyllä
6. rakastellessa katsoa suoraan silmiin - kyllä
7. käydä suihkussa/saunassa hänen kanssaan - kyllä
 
"joo"
Kehtaan toki, mutta side/tamponi vaihtuu tai kuukuppi tyhjenee yleensä vessassa, eikä mies minua sinne seuraa :). Olisi se aika sottaistakin vaihtaa jossain keskellä olkkarin lattiaa. Mutta siis jos on nähnyt mulla siteen esim. pikkuhousujen pois ottamisen yhteydessä, tai jos vaikka lapsen takia olisi vessan ovi jäänyt laittamatta lukkoon, ja mies sinne jostain syystä ryykäisi, ei ahdistaisi mitenkään.
 
Miuski harmailee
Yli 15 vuoden yhdessäolon, kolmen synnytyksen ja kahden keskenmenon jälkeen ei välillämme paljoakaan kainostelua ole. Kaikkea näistä pystyn mieheni läsnäollessa tekemään ja varmasti vielä muitakin.

Mutta muistan kyllä, kun ystäväni (nainen) alkoi aikanaan seurustelemaan luokkakaverini (mies) kanssa. Mies oli aidosti sitä mieltä, etteivät naiset hikoile, piereskele eikä röyhtäile. Ystäväni on pitkän taipaleen tätä miestä opettanut..
 
NainenN
ehkä kehtaisin mutta en koe sen olevan edes kovin naisellista piereskellä miehen seurassa. eikö voi pitää jotain tiettyä rajaa kuitenkin vaikka onkin suhteessa ja tuntee jo toisen täysin :D ja miksi vaihtaisin tamppoonia miehen katsellessa. enkä koe tarpeelliseksi myöskään ilmoittaa miehelleni milloin olen käynyt isommalla tarpeella, tuskimpa se kauheasti edes häntä kiinnostaisi? huhuh
 
"Hopping"
No kyllä mä nyt kehtaan jos on pakko (kohdat 1-3 siis), muut menee ihan rutiinilla, mutta en todellakaan tajua miksi pitäisi ryhtyä sikailemaan (pieraista seurassa), puhua noin karkeasti (kävin paskalla - öö, en koskaan puhu noin, miksi pitäisi? Onko se joku parisuhteen mitta?) ja kolmas - siis missä helvetin tilanteessa mies haluaisi olla katsomassa mun tamponin vaihtoa ja miksi hitossa mä en katsoisi sitä tamponia sen sijaan että katsoisin miestä silmiin? :D :D (ja en ota vakavasti, mutta oikeasti - eihän noita tartte kehdata tehdä kun ne on ihan turhia!)
 
miiii
Kyllä kehtaan,kaikkiin kohtiin.Paitsi en minäkään nyt katsoisi suoraan silmiin ja pieraisisi tai vaihtaisi tamponia.Myös alusvaatteiden shoppailu suoraan silmiin katsoen saattaisi olla hankalaa :D
 

Yhteistyössä