Kehtaatko/onko sinulla pokkaa...

  • Viestiketjun aloittaja seija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
todellakin. Samainen ihminen on tukenut synnytyksessä, katsonut kun oksennan ja p...annan, ja on vieläkin tuossa ja haluaa mua, joten eipä ole kyllä minkäänlaisia estoja sen suhteen.
:wave: tätä peesaten. voin tehdä ja olla miehen edessä kuin itsekseni. hän on kuin osa mua.

te kellä ei oo pokkaa, mitä pelkäätte? ottakaa riski. antakaa miehelle mahdollisuus.
 
vieras
Mä en ujostele alastomuutta kenenkään luotettavan ihmisen seurassa. Olen harrastanut kimppasaunomista ihan hyvässä hengessä joskus. Ilman seksiasioita. Ja en todellakaan ole mikään missin näköinen.
 
lily
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis miten niin riittää pokkaa? Ei jummärrä..
minulla ei vain yksinkertaisesti riitä pokka. minua hävettää kamalasti. :ashamed: yleensä olen miehen ollessa kotona täysin pukeutunut kaulasta nilkkoihin asti. en niin sanotusti vilauttele.
Miten voit olla noin estoinen? Varmasti olet miehesi silmään kaunis.
minulla on traumoja miehistä ja vartalostani. :( :ashamed:
no mites se mies asiaan suhtautuu? eikö haluaisi nähdä sut alasti?
 
harmaantunut nikki = välttelen kakkasadetta nikkiä
En oo koskaan kehdannu olla kenenkään miehen eessä alasti tai mennä saunaan yms. Totta kai oon seksiä harrastanu, mutta siinähän ollaan ihan päällekkäin eikä siinä paljon nää jos valotkin on veke. En haluu olla kenenkään eessä alasti, ainoo on lapset joiden kanssa nakuna hillun.=)
 
tattis
Mun mielestä on ilkeää että täällä vastataan reteesti "tietysti kehtaan", ihan kuin se ois aina teillekään ollut niin helppoa.
Koittakaa ymmärtää että kaikille ei ole itestään selvää olla muiden aikuisten eessä alasti.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja tattis:
Mun mielestä on ilkeää että täällä vastataan reteesti "tietysti kehtaan", ihan kuin se ois aina teillekään ollut niin helppoa.
Koittakaa ymmärtää että kaikille ei ole itestään selvää olla muiden aikuisten eessä alasti.
no mulle se oli aluksi todella vaikeaa, mutta ei enää. mies on vakuuttanut mut siitä etä kelpaan sellaisena kuin olen, ja varmasti monen teidänkin miehet tekisi saman jos antaisitte niille mahdollisuuden.
 
seija
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis miten niin riittää pokkaa? Ei jummärrä..
minulla ei vain yksinkertaisesti riitä pokka. minua hävettää kamalasti. :ashamed: yleensä olen miehen ollessa kotona täysin pukeutunut kaulasta nilkkoihin asti. en niin sanotusti vilauttele.
Miten voit olla noin estoinen? Varmasti olet miehesi silmään kaunis.
minulla on traumoja miehistä ja vartalostani. :( :ashamed:
no mites se mies asiaan suhtautuu? eikö haluaisi nähdä sut alasti?
tukee mua parhaansa mukaan. haluaisi nähdä enemmänkin, mutta nyt se on liikaa.
 
Leila
Kyllä kehtaan ja vielä keimaillakin! En todellakaan ole mikään missi-tyyppi, 6 lasta (odotusta) on tehnyt tehtävänsä ja iän myötä painovoimakin vaikuttaa asiaan, mutta silti olen mieheni mielestä ihana, hyvännäköinen ja seksikäs.. Ja varsinkin ilman vaatteita!
 

Yhteistyössä