Kehtaanko?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma

Vieras
Siis mulla on lapsi edellisestä suhteesta 13v. Olen ollut anopin kanssa hyvissä väleissä aina. Lapsi käy säännöllisesti 2-3x vuodessa anopilla (asutaan 50km päässä). Minulla ja nykyisellä miehelläni on myös 4v lapsi ja ex-anoppi on monta kertaa sanonut, että voi tuo 4veekin tulla. Meillä ei ole muita läheisiä..

Meidän tekisi mieli joskus jonnekin.. Onko ihan härskiä jos laitamme molemmat pojat ex-anopille esim vuorokaudeksi hoitoon? Vai puhuuko vain lämpimikseen? Uskallanko kysyä? Ex-anoppi on hoitoalan ihminen, 67v, pärjää kyllä ja toki 13v osaa hyvin auttaa 4veen kanssa jos sitä tarvetta tulee. mutta mutta. kehtaanko..?

Kyllä mä kehyaisin jos tietäisin,että ex-anopille passaa oikeesti eikä vaan kohteliaisuuttaan puhu.Mutta kannattas varmaan ainakin tutustella rauhassa keskenään ekana,eli ei suorilta yökylään.

en usko että ihan lämpimäksene on jutellut. PItää minua kuulemma tyttärenään.. Ja kyllä tuon 4veen voi ihan viedä kylmiltäänkin on siellä käynyt monta kertaa pikaiseen. Ja onhan hänellä siellä 13v veli seurana. Ei tästä kuitenkaan mitään projektia voida tehdä tuon välimatkankin takia.. enkä usko että sellaiseen "tutustumisjaksoon" on ex-anopilla välttämättä intressejä. Auttaa varmaankin mielellään tuon vuorokauden. Mutta miten voin olla ihan varma?

onko tekstiviesti ok? Anoppi itse lähettelee niitä paljon. Oisko se sellainen neutraali tapa ja samalla sellainen mihin voisi vastata myös asiaa pohdittuaan jne. On sellainen "autan kaikkia" ihminen enkä halua aiheuttaa hänelle lisää vaivaa..