Kehtaanko varata ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiks...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiks...

Vieras
Mulla oli 2 vuotta sitten joulunalla aika äitysneuvolaan ja piti mennä uusimaan sillon ehkäsyrengas resepti..sitten en päässyt menemään ja "unohdin" sen ja sitten kun aikaa meni niin en enää kehdannut varata aikaa kun oltiin oltu koko se aika kumilla..mutta nyt mä haluaisin mennä ottamaan renkaat takaisin, niin miten kummassa kehtaan sanoa että ollaan oltu kumeilla?

Ja pelkään vielä että olen raskaana...:(

Niin ja tuskin ne siellä mitään kirjoja edes pitää, et kenen pitäisi milloinkin tulla tekemään mitäkin. Se on ihan sun oma asia miten asiasi sinne päin hoidat, ei siinä pitäisi olla mitään hävettävää.

mulle aikoinaan tuli hirmu saarna kun olisin sukupuolitautitestit iha vain muodon vuoksi halunnut koska oli ollut tapailua erään miehen kanssa joka sitten loppui. Niin sairaanhoitaja vain tylysti viestitti että no on se kumma jos kumi menee rikki (kun siis todellakin meni rikki). Että ovat kollegoidensakin kanssa yhdessä miettineet että on se kumma että nykyajan nuorisolla (20v) menee ihan kumi mukamas rikki yhdynnässä.. Siinäpä sitten selittää että no näin kyllä kävi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jossain lehtijutussakin se Raisa Cacciatore sanoi, että on vain ajan kysymys, koska pettää, jos kumia pelkästään käyttää :o

:o

Me ollaan miehen kanssa käytetty suht koko aika kondomia- se mitä käytin pillereitä, kunnes totesin ettei maailma kaipaa moottorisahamurhaajaa on tästä 11v häviävän pieni aika ja ikinä ei oo rikki menny ja yhtään välimerkkii en tähän kyllä laita. :D

Yhteistyössä