moi
Kun mua häirittee kun noissa on toisessa kengässä toi keski kappale erikohdassa kun toisessa kengässä.. Eli siis toisessa on hieman paksumpi se "raita" :/ Tänään siis tulivat postissa..
25?, ja on niitä varmaankinAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:58 kiinnostaa kirjoitti:paljonko makso? onko niitä enää siellä? myy mulle :saint: jos oikeaa kokoa, eli 38
Ok..Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:59 mamma kirjoitti:Minusta ainakin on ihan kamalan näköistä tollasten (ja yleensä kaikkien) sandaalien kanssa kun pidetään sukkiä.. yök yök, mutta jokainen tyylillään!
Kyllä mä ainakin pidän.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:25 moi kirjoitti:Ja sitten muuten toinen kysymys.. Voiko tuollaisten kenkien kanssa pitää semmoisia nilkkasukkia?
Laita laastari.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 19:09 moi kirjoitti:\Ok..Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:59 mamma kirjoitti:Minusta ainakin on ihan kamalan näköistä tollasten (ja yleensä kaikkien) sandaalien kanssa kun pidetään sukkiä.. yök yök, mutta jokainen tyylillään!
aattelin vaan, kun mulla aina joka ikinen kenkä hierää pikkasen mun jalan yläosaa (en nyt saa päähäni mikskä sitä sanotaan), niin jos sukka hieman auttais..
joo, kato piikkikoroil on tosi hankala lähtee kaupungille kävelee tai hiekkalaatikolle istumaanAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:01 joku kirjoitti:kauheet :x perus mamma sandaalit
ja sitäpaitsi ihan helv.etin hyvät jalassa (ainakin tuo toinen, missä ei ollut vikaa)Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:10 moi kirjoitti:\joo, kato piikkikoroil on tosi hankala lähtee kaupungille kävelee tai hiekkalaatikolle istumaanAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:01 joku kirjoitti:kauheet :x perus mamma sandaalit