Kehtaanko mennä lapsen kanssa kauppaan nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hox
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No en ole ihan heti kutsumassa isäänsä paikalle :D Enkä todellakaan jättäisi lasta yksin isänsä kanssa ihan tosta noin vain! :D

??

No et kai sinäkään jättäisi sairasta 1,5v lastasi hänelle täysin vieraalle ihmiselle? Joka on sitäpaitsi tähän aikaan illasta varmaan humalassakin. Lienee sanomatta selvää, että tuskin edes vastaisi puhelimeen jos yrittäisin soittaa, saatikka että tulisi paikalle lastansa hoitamaan...

No en vieraalle ihmiselle, mutta lapsen isälle kyllä. No onneksi itse olen valinnut lapseni isäkis sellaisen, joka huolehtii jälkikasvustaan.:)

No en ole ihan heti kutsumassa isäänsä paikalle :D Enkä todellakaan jättäisi lasta yksin isänsä kanssa ihan tosta noin vain! :D

??

No et kai sinäkään jättäisi sairasta 1,5v lastasi hänelle täysin vieraalle ihmiselle? Joka on sitäpaitsi tähän aikaan illasta varmaan humalassakin. Lienee sanomatta selvää, että tuskin edes vastaisi puhelimeen jos yrittäisin soittaa, saatikka että tulisi paikalle lastansa hoitamaan...

no miksi ihmeessä olet sitten vielä lapsenkin tehnyt tuollaisen miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:
Mutta oot kuitenkin piparia antanut samalle hunsvotille?

Että aikuiset ihmiset viitsii.. kattoisit peiliin ja miettisit sanomias

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

??

no miksi ihmeessä olet sitten vielä lapsenkin tehnyt tuollaisen miehen kanssa?

Kuten edellä sanoin: Nuorena sitä tulee joskus mokailtua. Kasvoin aikuiseksi. Toinen ei. Näillä mennään :) Hän, joka on ilman syntiä, heittäkööt ensimmäisen kiven...

Voisin vuodattaa tähän koko tarinani, mutta kyse oli nyt kaupassakäymisestä, ei sen ihmeeellisemmästä! :wave:

??

No en vieraalle ihmiselle, mutta lapsen isälle kyllä. No onneksi itse olen valinnut lapseni isäkis sellaisen, joka huolehtii jälkikasvustaan.:)

Minä en varsinaisesti valinnut tätä "miestä" lapseni isäksi =) Elämä vaan ei aina mene niin kun sen haluaisi menevän. Olethan armollinen esim omalle tyttärellesi jos hänelle joskus käy samoin!

No jos et sairaan kanssa lähtisi mihinkään tähän aikaan illasta. Odottaisit huomiseen ja katsoisit, josko pikkuinen olisi jo vähän tervehtynyt. Tai ainakin virkeämpi, sillä torkuista huolimatta saattanee pian uinahtaa, koska sairaana kuitenkin on.

1. En olisi antanut nukahtaa syliin kuudelta.
2. Laittaisin lapsen nyt nukkumaan vaikka väksiin.
3. En todellakaan lähtis enää kaupaan.

Mäkin tahtoisin tietää millä kikkakolmosella sen lapsen saa nukkumaan "vaikka väkisin"? Tulis varmaan monelle tuommonen keino tarpeeseen, joten valaises nyt miten sä pakotat lapses nukkumaan?

1. Minua ei kiinnosta, jos joku menee kauppaan lapsen kanssa tähän aikaan. En kyttäile kanssaihmisiä. => Mene rauhassa, se ei muiden napaa kaivele.

2. Jos lapsi valvoo muutenkin, miksi et menisi.

3. Haluaisin ihan palstalaisia ärsyttääkseni mennä sinnä perskuleen kauppaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
No jos et sairaan kanssa lähtisi mihinkään tähän aikaan illasta. Odottaisit huomiseen ja katsoisit, josko pikkuinen olisi jo vähän tervehtynyt. Tai ainakin virkeämpi, sillä torkuista huolimatta saattanee pian uinahtaa, koska sairaana kuitenkin on.

Ei tuossa kaupassakäynnissä oikeasti mene ku max 25 minuuttia, niin taidetaan hipsaista nyt =) Pelkään, että huomenna entistä sairaampi ja tänne on tulossa kaks muuta lasta, myös sairaita (tai oikeastaan toipilaita, äitinsä ei vaan halua viedä ihan vielä päiväkotiin joten olevat mun kanssa päivän), hoitoon, joten lienee fiksumpaa käydä nyt!

Bussi lähtee, pitää mennä!

Näille yksinhuoltajia morkkaaville voin myöhemmin tulla kertomaan tarinani jos kiinnostaa ;) En todellakaan valinnut lapselleni isää! Luulin meidän käyttävän ehkäisyä mutta näin ei ollutkaan...

Ei tuossa kaupassakäynnissä oikeasti mene ku max 25 minuuttia, niin taidetaan hipsaista nyt =) Pelkään, että huomenna entistä sairaampi ja tänne on tulossa kaks muuta lasta, myös sairaita (tai oikeastaan toipilaita, äitinsä ei vaan halua viedä ihan vielä päiväkotiin joten olevat mun kanssa päivän), hoitoon, joten lienee fiksumpaa käydä nyt!

Bussi lähtee, pitää mennä!

Näille yksinhuoltajia morkkaaville voin myöhemmin tulla kertomaan tarinani jos kiinnostaa ;) En todellakaan valinnut lapselleni isää! Luulin meidän käyttävän ehkäisyä mutta näin ei ollutkaan...

Ai hänellä on tauti vasta alkamassa? Sitten saattaa oikeasti ollakin viisaampaa mennä nyt. Vaunuihin oikein lämpimästi topattuna ja vaikka vielä yöpuku alimmaiseksi, jos sattuu nukahtamaan, niin hyvin se mennee :)

Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:
Kyllä mä voisin yhden pienen kanssa lähteä jos kauppa lähellä. Pue yöpuku ylle jos sammuu niin voi heittää suoraan sänkyyn, toppapuku vaan pois :)

Siis heittää sänkyyn! Kuka hullu vie lapsen tähän aikaan kauppaan ja vielä HEITTÄÄ hänet sänkyn =O Pöyristyttävää....

Mites te näsäviisastelijat sitten tette jos esim olette palaamassa pohjoisen reissulta ja pitäisi pysähtyä puolen yön maissa hultoasemalle pissalle ja kahville... Vauvaa/lasta e toki saa sielä näyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:
Alkuperäinen kirjoittaja yhäippä:
Kyllä mä voisin yhden pienen kanssa lähteä jos kauppa lähellä. Pue yöpuku ylle jos sammuu niin voi heittää suoraan sänkyyn, toppapuku vaan pois :)

Siis heittää sänkyyn! Kuka hullu vie lapsen tähän aikaan kauppaan ja vielä HEITTÄÄ hänet sänkyn =O Pöyristyttävää....

Mites te näsäviisastelijat sitten tette jos esim olette palaamassa pohjoisen reissulta ja pitäisi pysähtyä puolen yön maissa hultoasemalle pissalle ja kahville... Vauvaa/lasta e toki saa sielä näyttää!

Juu kuule, täydelliset äidit ei ikinä koskaan ole automatkalla puolen yön maissa ;)Koska lapsen pitää silloin nukkua perhepedissä äidin ja isin välissä. Jos nyt vahinko olisi käynyt ja autossa oltaisiin niin äiti tekee pissit purkkiin ja isi juoksee hakemassa kahvin mukaan ja matka jatkuu... siis ei kai nyt lasta aleta herättää ett äiti menis pissille...

Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:
Mutta oot kuitenkin piparia antanut samalle hunsvotille?

Nuorena sitä tulee tehtyä kaikenlaista typerää :hug: Kasvoin aikuiseksi. Toinen ei!

18v ei ole millään tavalla aikuinen, paitsi lain puitteissa, vaikka tuon ikäisenä kuvitteleekin tietävänsä kaikesta kaiken.

Yhteistyössä