Olen nyt toista viikkoa flunssassa, lämpöä ollu kokoajan 37,5. Sit mulla on rakkuloita nielussa(todennäköisesti virusperäinen angiina), yskä, hengittäessä hieman polttelee keuhkoja. Eli milloin kehtaa mennä flunssan kanssa lääkäriin, ja kehtaanko olla pois koulusta(joka alkoi nyt maanantaina). Normaalisti olen tyyppiä "pää kainalossa töihin", mutta ei nyt taida olla kovin fiksua viivytellä lääkäriinmenoa? kö?... naurakaa vaan rauhassa 