A
annananana
Vieras
Ystäväni tosiaan pyysi, josko voisin laulaa heidän häissään alttarilla jonkun kappaleen. Mä en ole ikinä esiintynyt missään julkisesti, paitsi just jossain kaveriporukan singstar-illassa, eikä mulla ole oikein minkäänlaista käsitystä, että osaanko laulaa sen vertaa, että ilkeäisin mennä juhlavieraiden eteen laulamaan... Kuulemma säestys onnistuisi sulhasen veljen toimesta, mutta haluaisivat naislaulajan laulamaan. Pyysin saada pari päivää miettimisaikaa, kun tosiaan omat taidot epäilyttää :/
Lauleskelin tuossa yhden säkeistön toivotusta laulusta ja äänitin sen myös. Viitsisikö joku kuunnella ja kertoa rehellisesti kuulostiko se ihan kamalalta? Tuossa ei nyt tosiaan ole säestystä, joten vähän on senkin takia epävireinen esitys, mutta onko mun ääneni ollenkaan "laulukelpoinen"? :/
Häävalssi cover - YouTube
Lauleskelin tuossa yhden säkeistön toivotusta laulusta ja äänitin sen myös. Viitsisikö joku kuunnella ja kertoa rehellisesti kuulostiko se ihan kamalalta? Tuossa ei nyt tosiaan ole säestystä, joten vähän on senkin takia epävireinen esitys, mutta onko mun ääneni ollenkaan "laulukelpoinen"? :/
Häävalssi cover - YouTube