Kehtaanko kysyä naapurin mummolta voinko lenkittää hänen koiraa?

ei varsinaisesti tunneta, mitä nyt sana tai pari vaihdetaan jos kohille sattuu, asuu tuossa yhden talon päässä. Hänel on iso koira,( olen ymmärtänyt että ei alunperin ole mummelin koira) ja tuntuu että kun he lenkillä niin koira vie mummoa, eikä mummo koiraa :ashamed: :ashamed:

Mä käyn paljon lenkillä yksikseni ja tollainen lainakoirahan olis passeli ratkasu, ja helpottaisi ehkä tuon mummelinkin elämää, mutta kehtaanko noin vaan mennä ovelle kysymään? Entäs jos se koira on vihanen :ashamed:
Mä en edes pidä koirista :ashamed:
 
ihana!!!
käy kysy, sano että kaipaisit lenkkikaveria! :) ihana ajatus.. mä mummona tykkäisin. samalla kysyt koirasta, onko kiltti. jos tykkäät lenkkeillä sen kaa, niin jatkakaa, jos et niin sanot sit reilusti mummolle.
 
Ooo
Se olisi mummelista varmaan siunaus, kysy ihmeessä! Tosin voit joutua yhtälailla vietäväksi, jos koira on iso ja vahva ;) Mutta sä jaksat ehkä lenkkeillä sen väsyksiin.
 
vieras
Kehtaat

Voithan sä heittää että tarvisit tsemppaajaa ja koira auttaisi mutta et just nyt voi ottaa omaa :saint: ja sanot ettet ole kovin tottunut koiriin, ja kysyt onko vihainen jne =)
 
vieras
Hyvin kehtaat! On ihan varmasti mummo innoissaa. Sanot jotta ku ei yksikseen huvita lenkkeillä nii aattelin josko oisin tuon teidän koiran saanu lenkkikaveriks nii ei ois niin yksinäistä. :)
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en ikinä edes silittänyt sitä koiraa koska se vaan menee ja menee ja menee, siis ihan hullun kiilto silmissä. Mutta silti se olis oiva kaveri mulle, ja tuolla hölkötellessä voisi koiruuskin saada pahimpia höyryjä pois :)
ei sun tarviikkaan, laitat/mummo laittaa hihnaa, ja menoks. et laske sitä irti, etkä anna mennä ihmisten/koirien lähelle. lenkkeilette vaan.
 
.
Mä olen kanssa "lainakoirasta" haaveillut, miehen äidin koiran olen välillä aina muutamaksi päiväksi lainannut, mutta jos meillä olisi sama tilanne kuin sulla niin varmasti kävisin lenkkiseuraksi kysymässä! Meidän lähellä tässä ei taida olla kun tuolla yläkerran nuorella parilla koira..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en ikinä edes silittänyt sitä koiraa koska se vaan menee ja menee ja menee, siis ihan hullun kiilto silmissä. Mutta silti se olis oiva kaveri mulle, ja tuolla hölkötellessä voisi koiruuskin saada pahimpia höyryjä pois :)
ei sun tarviikkaan, laitat/mummo laittaa hihnaa, ja menoks. et laske sitä irti, etkä anna mennä ihmisten/koirien lähelle. lenkkeilette vaan.
Sitä mä meinasinkin että tuolla metässä vaan mennään, missä harvoin liikkuu muita. Omien lasten lähelle en päästäisi ollenkaan.
Siis ja ei tästä ole kun vajaa 5 vuotta kun meillä itselläkin ollut koira, siinäkin oli vaan on/off nappi :D
 
Ooo
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en ikinä edes silittänyt sitä koiraa koska se vaan menee ja menee ja menee, siis ihan hullun kiilto silmissä. Mutta silti se olis oiva kaveri mulle, ja tuolla hölkötellessä voisi koiruuskin saada pahimpia höyryjä pois :)
ei sun tarviikkaan, laitat/mummo laittaa hihnaa, ja menoks. et laske sitä irti, etkä anna mennä ihmisten/koirien lähelle. lenkkeilette vaan.
:D Luin ensin, että laitat vaan mummon hihnaan ja menoks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä en ikinä edes silittänyt sitä koiraa koska se vaan menee ja menee ja menee, siis ihan hullun kiilto silmissä. Mutta silti se olis oiva kaveri mulle, ja tuolla hölkötellessä voisi koiruuskin saada pahimpia höyryjä pois :)
ei sun tarviikkaan, laitat/mummo laittaa hihnaa, ja menoks. et laske sitä irti, etkä anna mennä ihmisten/koirien lähelle. lenkkeilette vaan.
:D Luin ensin, että laitat vaan mummon hihnaan ja menoks.
No mäkin hetken ajattelin et joku piruilee mulle kun huolimattomasti luin :D
 

Yhteistyössä