Kehtaanko jäädä saikulle?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Vähän taustaa: Oon koulunkäyniavustaja. Alotin tässä työpaikassa marraskuussa. Pomo on "hyvää päivää-tuttu" ja ties raskaudesta jo työhönottotilanteessa (pikkulinnut oli laulanu ja mainitsin itekki).

Töissä on pari muutaki raskaana ja on ollu kummatki tosi paljon pois, eikä oo tullu sanomista, mut silti vähän mietityttää.

Eli siis: Viikkoja kasassa parikyt ja risat ja väsy ihan hirvee. Pariin viikkoon ei oo nukkumisesta tullu mitään ja alkuraskauden kestokrapula on varsinki aamupäivisin tehny come-backia. Flunssaki on vielä pyrkimässä päälle. Olo on aamusin kamala ja pahinta on, et vaik kuinka huono olo olis, en osaa oksentaa. Liikunta ei oo sujunu kuukausiin, supistaa ja ahdistaa heti. Enkä vaan jaksa (ei taida olla mun kroppa tarkotettu raskaudelle).

Huomenna pitäis kävellä jokunen kilometri lasten kanssa luistelukentälle, pällistellä pari tuntia siellä ja kävellä takas. Itestä tuntuu, ettei siitä tuu mitään, mut kehtaanko jäädä huomenna saikulle? :/

Kyllähän se varmaan on kehdattava jos olo tekee tukalaksi. :)

Mutta... Minä en kehtais, juuri tuon luistelupäivän takia.Tulis fiilis et vaan sen takia oon saikulla.
Sun pitäisi saada saikkua vähän pidempään eikä vain huominen päivä. :)

jää. Sit se vasta veetuttaakin kun ja jos supparit saa jotain aikaseks ja joudut sairaalaan makaamaan.
Sun pitää nyt kuitenkin enssijaisesti aatella itseäsi ja sitä pikkuista siellä sun mahassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta... Minä en kehtais, juuri tuon luistelupäivän takia.Tulis fiilis et vaan sen takia oon saikulla.
:)

Toi on totta. Mut toisaalta, en haluais olla yhtään päivää pois, satikka useempaa,mut se käveleminen ja siellä kentällä seisominen kauhistuttaa... :/

Kiitos paljon teille, ei ahdista niin paljon, jos joudun kotiin jäämään, ku joku muu sanoo, et se on ok. :) Tulee itelle niin helposti sellanen fiilis, et vaan lusmuilee... Mut en kyllä tasan haluu vaarantaa tätä raskautta.

Tykkään tosta työstä ehkä vähän liikaa, ku ei malttais millään olla pois. :/

Yhteistyössä