Kehtaako ostaa pari siideriä ruokaostoksilla pieni taapero mukana?

  • Viestiketjun aloittaja "iina80"
  • Ensimmäinen viesti
"iina80"
En tiedä kuvittelenko, että minua katsotaan pahansuopaisesti jos ostan muiden ostosten lisäksi siideriä ja pieni taapero istuu mukana? Miten muut äidit, laitatteko isin ostoksille vai reippaasti itse ostatte?
 
Äippä 40 v.
Mitä sen on väliä miten katsotaan? Mä kävin raskaana ollessa Alkossa ja nykyään käyn vaunujenkin kanssa siellä. Jos joku katsoo viiniostoksiani pitkään, niin katsokoon. Ennemmin mulle tulee mieleen, että olen ostanut väärää merkkiä :)
 
Kyllä ne kaupan tuotteet on ostettavaksi tarkoitettu. En ole ajatellutkaan, että joku viitsisi tuomita mut ostosteni perusteella. Mulla yleensä suurin osa ostoksista on keksejä, pullaa ja karkkeja. Joku varmaan sitten niitäkin ihmettelee, mutta mitä sitten. Niistä mun syömiset pääasiassa koostuu.
 
..
mää en kyllä kehtais ostaa pelkkää kaljaa tms jos taapero on mukana. mutta mun puolesta muut saa ostaa jos haluaa.
sen sijaan kun käydään tekemäs viikon ruokaostokset niin usein siinä on jokunen kalja mukana eikä se kyllä mietitytä yhtään.
 
juuh
Alkoholin ostaminenhan pienen lapsen kanssa ei tarkoita sitä, että se alkoholi myös juotaisiin sen lapsen kanssa. Miksi ihmeessä alkoholin ostamista pitää hävetä, onko sulla alkoholiongelma?
 
..
Jotenkin en kehtaa ostaa samalla käynnillä lastenruokia (pilttejä tms.) ja alkoholia, en edes sitä paria varmaan.:D Typerää minustakin, mutta tuntuu että myyjät kyttää tällä pienellä paikkakunnalla että mikähän juoppo tuokin on kun on pieni lapsi ja ostaa alkoa. Vaikeutan elämääni ja haen toisesta kaupasta jos jotain tarvii.:D Itse en ajattelis sen kummempia jos joku ostais lasten kanssa. Vaikka ostais kunnon päkin niin en siltikään, tuskin se äiti niitä yksin juo lapsia hoitaessaan..:p Raskaana ostin joskus miehelle olutta.
 

Yhteistyössä