kehtaako mennä nuhaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylivarovainenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
perhekerhoon kyllä menisin, mutta huomenna tosiaan tollanen missä vauvoja 6kk-8kk niin jotenkin en tiedä... mutta toisaalta viimeksi sovittiin että mä vien tarjoomiset niin onko sekään hyvä että jätän vaan menemättä ja ne siellä sitten rystää kahvia ja manaa mua :/

mä en menisi. Perheessänne on virustartunta, ei ole kiva jos menette tietoisesti tartuttamaan toiset vauvat ja äidit. Juuri joulun alla vielä... Ehditte sinne terveenäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jääkää kotiin parantelemaan.:
mä en menisi. Perheessänne on virustartunta, ei ole kiva jos menette tietoisesti tartuttamaan toiset vauvat ja äidit. Juuri joulun alla vielä... Ehditte sinne terveenäkin.

on kerran kk ja huomenna toiseksi viimenen kerta...

Alkuperäinen kirjoittaja Jääkää kotiin parantelemaan.:

Tätä mieltä minäkin. Mä täällä kiroon kun isoimman lapsen kerhorymässä on aina joku "vähän" nuhanen ja sitten se tarttuu. Nytkin ollaan oltu kaks viikkoo nuhassa ja meillä pienin nyt kk ikänen ja on kyllä TODELLA ihanaa sairastaa sen ikäsen kanssa kun vauvakin on sairaana. Jotta EN KYLLÄ MENIS ja kattosin kyllä tosi kovasti kieroon jos joku menis!

Eiköhän ne mammat selviä pelkällä kahvillakin. Itse en tykkää, kun kerhoihin tuodaan räkäisiä ja yskäisiä lapsia muita tartuttamaan. Tietenkin taudin voi saada mistä vain, mutta noissa lapsiryhmissä ne leviävät tosi helposti ja miksi ehdoin tahdoin tullaan kokeilemaan kerhoon kuinka moneen tarttuu.

Jospa aamulla soitat jollekin ja kerrot, että lapsesi on nuhassa ja et halua tartuttaa muita vauvoja. Samalla voit mainita kyseiselle henkilölle, että jos pullaa kaffen kanssa haluaa, on paras poiketa kaupan kautta.

Yhteistyössä